גביית כסף ללא שימוש באף שירות הוט |
נושא התלונה: |
בן ארי קרן |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שנחתם הסכם ביני לבין הוט על טלפון,פחות מ24 שעות ביטלתי את היעסקה מסיבות אישיות,חודש שעבר גבו לי ע"י כרטיס אשראי 85 ש"ח ולאחר חודש במקום לזכות אותי גבו עוד 179 ש"ח. לאחר שיחות ארוכות עם נציגי שירות מזלזלים ולא אמינים,הובטח שיזכו אותי תוך 3 ימי עסקים ושיחזרו אליי,3 ימי העסקים כבר עברו ,לא זיכו ולא נציג שדיבר איתי רק כסף הם יודעים לקחת ושלא נדבר על השירות עצמו...מזעזע,מזלזל,חסר אחריות ואמינות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מכתב תלונה חריף נשלח,כל השיחות הוקלטו ע"י הסלולאי,הוגשה תביעה! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|