פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף ללא שימוש באף שירות הוט נושא התלונה:
בן ארי קרן שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שנחתם הסכם ביני לבין הוט על טלפון,פחות מ24 שעות ביטלתי את היעסקה מסיבות אישיות,חודש שעבר גבו לי ע"י כרטיס אשראי 85 ש"ח ולאחר חודש במקום לזכות אותי גבו עוד 179 ש"ח. לאחר שיחות ארוכות עם נציגי שירות מזלזלים ולא אמינים,הובטח שיזכו אותי תוך 3 ימי עסקים ושיחזרו אליי,3 ימי העסקים כבר עברו ,לא זיכו ולא נציג שדיבר איתי רק כסף הם יודעים לקחת ושלא נדבר על השירות עצמו...מזעזע,מזלזל,חסר אחריות ואמינות
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכתב תלונה חריף נשלח,כל השיחות הוקלטו ע"י הסלולאי,הוגשה תביעה! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה