פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטיפול של החברה לגבי לקוחות נושא התלונה:
טלגאוקר סיגלית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כבר 3 חודשים אני רודפת אחרי החברה שיטפלו בי בצורה טובה
ניתקו לי את הטלפון של הוט בגלל שלא היה לי כרטיס אשראי כשביקשתי שיעשו לי הוראת קבע בבנק היתה התנגדות ובשביל זה הייתי צריכה לעשות המון טלפונים מהמכשיר הנייד שלי אחרי המון שיחות הסכימו לעשות לי הוראת קבע ואמרו לי שאני ישלם את החוב בבנק הדואר בסך 96 ש"ח בלי לשלם את הכנס . אני הלכתי כבר 10 פעם כדי לשלם את החשבון אבל לא הופיע בדואר כלום על תשלום ולכן כל פעם הייתי צריכה להתקשר להוט כדי שיתקנו את התקלה שלהם ושוב עשרות טלפונים כדי שיתפלו בבעיה הזו , ועוד דבר שהיה אחת הפקידות מהשרות לקוחות החזירה אותי פעם אחת לדואר תוך כדי זה שהיא על קו הטלפון וביקשה מימני ללכת שוב לדואר אחרי שכבר יצאתי משם כשהגעתי לדואר היה שם תור והייתי צריכה לחכות קצת בערך 5 דקות , לכן אמרה לי הפקידה שהיא חוזרת אלי עוד 5 דקות אחרי סירוב מצידי הצליחה לשכנע אותי שהיא חוזרת עלי עוד 5 דקות ואני כמו מטומטמת חיכתי לשיחה הטלפון שלה 45 דקות ממש חוצפה מצידה התלוננתי בעוד שיחת טלפון של הוט על הפקידה אבל היא לא תיעדה את השיחה והיא לא מוקלטת לכן אין אפשרות לאתר אותה , ועוד משהו התשלום בבנק עדין לא סודר אמרו שיחזרו אלי עוד כמה ימים וברור שאף אחד לא חוזר אלי חייגתי אני שוב אליהם והפקידה הבטיחה שתטפל בהכל חזרה אלי אחרי כמה ימים ואמרה שאני יכולה ללכת לשלם את הסכום שאמרו לי חוץ מהכנס , היתי בדואר ואמרו לי שאני יכולה לשלם מינימום 150 ש"ח בגלל שיש להם שם גם כנס אמרתי להם שנאמר לי בהוט שאני צריכה לשלם רק את החוב חוץ מהכנס אבל הפקידה בדואר אמרה לי שאין אפשרות אז כבר רציתי לסיים את הסיפור ושילמתי 150 ש"ח , והתקשרתי שוב להוט להודעתי להם ששילמתי את הסכום ושלא הייתי אמורה לשלם סכום כזה הייתי צריכה לשלם רק 96 ש"ח והיו מחברים אותי לקו הטלפון בקיצור זה לא עובד ככה ופקידת שורת לקוחות אמרה לי שבשביל לחבר אותי לקו הטלפון עליי לשלם את מלוא הסכום , כבר אין לי כוח לטירטורים שלהם הגעתי למצב שאני כבר מתעצבנת עשו מימני צחוק ואני מרגישה מושפלת מאוד מהיחס שלהם וגם חשבון טלפון נייד שלי כבר מנופח, כמה כבר שיחות אני צריכה לעשות שיטפלו בי כמו שצריך איזה שרות מגעיל יש להם וכל פעם שמתקשרים מחדש אני צריכה להסביר הכל מחדש וכבר אין לי כוח לזה
אני רוצה להתנתק מכל השרות שלהם בביתי יש כבלים ואינטרנט והטלפון לא צריכה אותם יותר נעבור לחברה אחרת
עוגמת נפש סוג הנזק :
כבר ביקשתי שיבאו לנתק אותי מכל החבילה שיש לי אבל כרגיל עדין אף אחד לא חוזר עלי בנושא וגם פיצוי על שיחות הטלפון שלי אליהם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה