פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות בעקבות גביה שלא כדין. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש דצמבר 2007 גיליתי כי חברת הוט גבתה ממני סכום בניגוד לחוזה ההתקשרות שלי עמה. כל הנסיונות להגיע להסכמה כשלו וביום 13.1.08 תואם לי ניתוק. באותו היום, ולמרות שנקבע ביקור נציג, לא הגיע נציג הוט לבייתי. מאז אותו היום לא שמעתי מהחברה, וזאת למרות 4 הודעות באתר האינטרנט שלהם ושיחת טלפון קצרה עם נציג מתחום הטלפון בלבד שנבהל והבטיח כי גורם בכיר יחזור אלי.
הוראת הקבע בוטלה, החיוב בכרטיס האשראי נמשך למרות שנותקתי מהטלפון הממירים שוכבים בביתי ועד היום לא פנה אלי גורם שיסביר מה קרה ומהי עמדת החברה בנושא.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה