|
|
|
|
|
|
ניתוק מאינטרנט |
נושא התלונה: |
אקסלרוד טאניה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 02 מרץ 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום 11.3.08
ב.2.3 התקשרתי לשירות לקוחות וביקשתי להתנתק כי העלו לי את המחיר של אינטרנט מ55 ל70 ש''ח מהירות 3 מגה,לפי טענתם המחירון הזה נגמר ואין יותר נמוך מ70 ש''ח.
ביקשתי להתנתק מהאינטרנט,דיברתי עם נציגה בשם דליה,אמרה לי שאין בעיה שתוך 3 ימים חוזרים אליי על מנת לנתק אותי.
המתנתי 3 ימים אך אף אחד לא חזר אליי,התקשרתי בחזרה לשירות לקוחות נציגה אחרת ענתה לי ואמרה לי שדליה עשתה טעות והעבירה את הפנייה לאן שלא צריך וממש תוך יום חוזרים אליי,לא חזרו אליי לא תוך יום ולא תוך יומיים.
ב10.2 התקשרתי שוב והגעתי לנציג בשם רונן,הוא כל שניה שם אותי עם המתנה על מנת לבדוק מה אפשר לעשות והבטיח כי חוזרים אליי יום למחרת.
התקשרתי גם ב11.3 ענתה לי נציגה בשם יפעת שגם היא בלבלה לי במח שאין העברה ישירה לקשרי לקוחות שחוזרים אליי עד 15:00 אחרי כמה דק' התייעצה ואמרה שחוזרים אליי תוך 4 שעות,ולפני כן ביקשה את הנייד שלי כדי שאחראי מעלייה בשם ניר יחזור אליי וינסה לעזור לי...
מה כבר ביקשתי סה''כ ביקשתי להוזיל לי את המחיר ולשלם כמו ששילמתי לפני אני לקוחה מאוד וותיקה אצלהם.כמובן אחראי ניר לא חזר אליי.
אז התקשרתי שוב למוקד וענה לי נציג בשם גיל,שגם הוא החזיק אותי מספר דק' על הקו והציע לי לא להתנתק ולעשות שוב את המסלול כמו שהיה לי לפני כן של 55 ש''ח....השאלה היא למה כל הסיבוך מהתחלה???
מספר לקוח שלי:11263416
|
לחזור אליי כבר ולטפל בי כמו שצריך..כסף יודעים לקחת..לטפל לא יודעים!!!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
דוברות HOT |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתך HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אקסלרוד על מנת לטפל בפנייה במישרין. הלקוחה מעודכנת באופן שוטף עד גמר הטיפול בפנייתה.
|
תגובה: |
אגף פניות הציבור של "HOT" ישמח להמשיך ולעמוד לשירות לקוחותינו בכל עניין, |
פתרון: |
|
|
|