פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
1.אינטרנט לא אמין 2.שירות ומידע לא אמין ולא יעיל 3.הסתרת מידע מהלקוח בתענה ששינו את מערכת המחשבים שלהם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של הוט למעלה מ3 שנים שעברתי לגור בגבעתיים לפני כשנתיים העברתי לכאן את המנוי שלי של הוט ופה התחילו הבעיות...
האינטרנט שלי מתנתק הרבה (20-30 פעמים ביום לפחות) ולא שהמחשב מנתק אלא שהמודם מאפס את עצמו..
הזמנתי פעמים רבות טכנאי אלי הבייתה שיבדוק את התקלה וכולם אמרו "שהכל בסדר" וזה ממש לא ככה לצערי אני משלם להם כסף עבור שירות ומקבל בתמורה שקר+חיוך (בטלפון) והם הצליחו לעבוד עלי ולומר לי שיש לי בעיה כל שהיא במחשב אבל המחשב לא מכבה את עצמו ומגיב גם לכך שאני מנתק את המודם מהחשמל ומחבר אותו חזרה... אז אחרי שהבנתי בבירור שהתקלה לא אצלי טלפנתי אליהם אתמול בצהריים ואז קיבלתי ידיעה שאולי יש בעיה בתשתית הבניין דבר שלא נאמר לי מעולם בזמן שאני מנסה לפתור את התקלה הזאת ואתמול בשעה 16:00 דרשתי שיחת מנהל כדי ליישב את העניין ולא קיבלתי עדיין את אותה השיחה לכן החלטתי לפנות אליכם לפני שאזמן אותם לבית משפט..
אשמח אם תטפלו בנושא זה ותפרסמו את נושא זה כי לא מגיע לאף אדם שמשלם לחברת האינטרנט שלו בזמן לעבור עינוי שכזה
פיצוי כספי הולם על שנה וחצי של קבלת שירות לקוי אם בכלל זה נחשב לקבלת שירות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
דוברות HOT שם ותפקיד:
בחודש מרץ 2008 פנה לראשונה מר ושדי אל מוקד התמיכה בטענה לתקלות טכניות באינטרנט אך סרב להגעת טכנאי לביתו לטיפול בבעיה..
מקץ דקות בודדות, פנה בשנית אל מוקד התמיכה בדרישה לפיצוי בגין תקלות טכניות מתמשכות מעל לשנה וחצי ולפיכך דרש פיצוי בגובה 10,000 ₪ (!!!).
יצרנו איתו קשר מספר פעמים על מנת לטפל בתלונתו אולם הלקוח סרב.

יצויין כי במהלך השנה וחצי האחרונות לא בוצעו כלל שיחות בנושא הטכני. הטכנאי האחרון שביקר במעונו היה בתאריך 22/6/07 שמצא כי האינטרנט תקין.

בהתאם לבקשתו נותקו שירותי האינטרנט בביתו.


תגובה:
חרף טענותיו אנו לא מוצאים מקום לזיכוי או פיצוי בגין נושא תלונתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה