פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להתנתק עם סיום החוזה נושא התלונה:
ביתן מירב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏12 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 16.03.08 מסתיימת ההתחייבות שלי עם חברת הוט. אני מעוניינת בניתוק! שוב ושוב התקשרתי לשירות הלקוחות (החל מה24.2.08) על מנת שיתאמו עימי ניתוק. אמרו שיחזרו אלי לתיאום, הדבר לא נעשה! (היה נסיון אחד לחזור אלי, השאירה הודעה במשיבון שאתקשר אליהם שוב - מאז התקשרתי כ4 פעמים, בכל פעם אמרו שבקשתי מופיעה במחשב ותוך יום עבודה יחזור אלי נציג לתיאום הניתוק). בשיחה שיזמתי אני שוב הבוקר (ה12.3.08)אמרה לי ליטל ("מצוות מאיה"), שתיאמו לי ניתוק לתשיעי באפריל! (הדבר לא תואם עימי, החוזה כאמור מסתיים ב16 למרץ!), ליטל הסבירה כי לא יחייבו אותי בתשלום על חודשים מרץ ואפריל. שיחות הטלפון עם נציגי השירות של הוט, כמובן לא מוקלטות, מה שמאפשר לחברה לערוך תיעוד שיחות שמשרת אותה ולא את הלקוח ו/או כיבוד רצונו. אני מבקשת בסך הכל להתנתק עם סיום החוזה, לא מעוניינת בחודש המתנה, בחודש על חשבון החברה, אני שבה ומבקשת שיחזור אלי נציג של הוט לתיאום הניתוק במועדו, וטכנאי שיגיע עד ל16.3.08 (וידאג לחיבור האנטנה חזרה לקליטה של ערוץ ראשון ושני).
עוגמת נפש סוג הנזק :
לחייב את חברות הכבלים בהקלטת השיחות עם הלקוחות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה