פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי עבור ערוץ שלא הוזמן ולא נצפה, הם מסרבים לתת החזר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
13.3.08

אל
מחלקת פניות ציבור – הוט
באמצעות פקס 0777078282

שלום רב .

ברצוני להתלונן על חיוב עבור ערוץ שלא הזמנתי ולבקש את החזר הכסף ששילמתי עקב טעות שלכם. כמו כן ברצוני להוסיף לתלונתי טיפול כושל ולא הוגן של נציגי השרות שטיפלו בעדכון מסלול ההתקשרות שלי איתכם.

להלן השתלשלות הענין:

במהלך ספטמבר 2007 קיבלתי הודעה שעלי לעבור למסלול המשך מאחר שהמבצע שהיה לי עמד להסתיים. המסלול הקודם כלל חבילת בסיס + שלשה מוצרים וחיבור לאינטרנט.

ב 8 לאוקטובר יצרתי קשר עם נציג השירות חנן וביקשתי לעבור למסלול שקיבלתי לגביו פירסום בדואר שנקרא "טריפל" והוא הציע לי את המסלול בהתחייבות לשנתיים במחיר 249 ₪ לחודש. הסכמתי והוא העביר אותי למחלקה הטכנית על מנת לתאם טכנאי להתקין את קו הטלפון. הרים את הטלפון אדם בשם סימון, לקח את מספר הטלפון שלי והבטיח להתקשר לתאם הגעת טכנאי להתקנת קו טלפון.

לאחר המתנה של מספר ימים התקשרתי ב 16.10 שוב לשאול מדוע לא חזרו אלי הטכנאים טלפונית לתאם הגעה והסתבר שלא הייתי אמורה להאמין לאמירתם שיחזרו אלי ומאחר שלא תואם טכנאי (כמובן שלא באשמתי) לא צורפתי למבצע שהוצע לי והמבצע כבר לא בתוקף, שוב טופלתי על ידי אותו חנן. אחרי שיחה ממושכת בטונים גבוהים הסכמתי לעבור למסלול זהה מבחינת תכנים שעלותו 259 ₪ לחודש, הפעם בוצע התיאום על הטכנאי והמשכתי להשתמש בכבלים לפי המסלול שבחרתי.

בכל שלב במהלך שתי שיחות אלה דובר אך ורק על חבילה של בסיס +שלשה מוצרים, אינטרנט במהירות 750 וקו טלפון במסלול light , לא ביקשתי, לא הוצע לי, לא נדון עמי וכמובן שלא הסכמתי לרכוש את ערוץ הבריאות בנוסף לאמור לעיל. כל רישום של שיחה שכולל את המילים ערוץ הבריאות יסודו בטעות (מכוונת או בשגגה) של חנן. זכור לי שבתום השיחה האחרונה איתו הוא חזר בפני על פרטי החבילה ולא ציין גם אז את תוספת ערוץ הבריאות, וזאת מאחר שלא דובר על כך כלל.

ברצוני לציין בנוסף שזמן ההמתנה לקבלת מענה בשתי השיחות הללו היה יותר משעה!!!

בחשבון שהגיע אלי בימים אלה ולאחר בדיקה מסתבר שגם בחשבונות מאז ביצוע ה"שדרוג" שמתי לב שמופיע חיוב עבור "ערוץ הבריאות" שכאמור לעיל לא ביקשתי להשתמש בו כלל בשום שיחה שניהלתי מולכם, ובפועל לא צפיתי בו ולו לשניה אחת מאחר שלא הייתי אמורה לראות אותו או לשלם עבורו.

התקשרתי מייד למוקד השרות ודיברתי עם נציגה בשם עדי שביטלה את החיוב מכאן והלאה אך לא יכלה לזכות אותי על החיוב השגוי למרות שאמרתי לה מספר פעמים והצהרתי שהערוץ האמור הופעל בטעות ולא ביקשתי אותו או השתמשתי בו אף פעם. לטענתה בתרשומת שניהל חנן מופיעה ההזמנה. לטענתי ואני מצהירה על כך בזאת בכתב לא היתה שיחה על כך ואני דורשת לקבל החזר מיידי של התשלומים שנגבו ממני באופן שגוי על סך של 49.5 ₪ ואת התייחסותכם בכתב לפנייה זו.

אני חושבת שמאחר שהעסקה בוצעה מול נציגי השירות, ומאחר שאין תיעוד או הסכם כתוב אין סיבה לא לקבל את דברי כלקוחה ולהודות בטעות שלכם ולהחזיר את הכספים שנגבו כתוצאה מטעות שלכם. במקום לעשות זאת אתם בוחרים להטיל את האשמה עלי על שלא שמתי לב לחיובים, ולכך שהטכנאים שלכם לא חזרו אלי ובכך יוצרים לי נזק כספי וכן עגמת נפש וגועל נפש מהשירות הגרוע שאתם נותנים.

אני מצפה לתגובתכם תוך לא יותר משבוע עבודה.


מורן שרר
טלפון 0775417586
סלולרי 0545337515


העתקים :
אתר tluna.co.il
כלבוטק
שומר מסך
כספי סוג הנזק :
לפחות החזר כספי והתייחסות כתובה לתלונה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה