פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס נושא התלונה:
שחר ריקי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏13 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בנובמבר התחברנו לחברת הוט למשך שבועיים המבצע היה לשנה עם חודש מתנה כסוכם עם נציגת השירות.
בשיחה עם נציג השירות על מנת לקבל תנאי תכנית בדואר/פקס נאמר לנו שאנחנו מחוייבים לשנתיים לחבילת פלטינום אשר מעולם לא שמענו וסיכמנו איתם.
על כן ביקשנו להתנתק ואכן הגיע אלינו לאחר שבועיים מנהל לקחת את הממירים
התחברנו לYES שהבטיחו לנו לשלם את הקנס 400 שקלים.
לפתע בני רואה חיוב בכרטיס האשראי שלו על סך 603 שקלים להוט מספר כרטיס שלעולם לא נמסר להם,לאחר בירורים ממשוכים הבנו שאת חיובי את בני שבכלל לא מתגורר בבית ואני לא ביחסים איתו כבר כמה שנים,לטענתם היינו מחוברים למת"ב בשנת 2000 ומכיוון שבני שילם בזמנו דרך זה חייבו,לטענת המנהל הנציגה עשתה העתק הדבק קוראים לו תומר והוא הודה שהם עשו טעות ואף המתין איתי על הקו לחברת כרטיס אשראי וביקש ממנה לבטל את החיוב,היא אמרה למנהל שישלח להם מכתב שהוא מאשר ביטול הוא דרש ממני מספר לחיוב אחר אמרתי לו שאני לא מוסרת כרטיס אשראי בטלפון כי אני לא בוטחת בהם ושייתן לי אופציה אחרת לתשלום דרך הדואר/בנק.
בינתיים בני התכחש לעסקה ואכן חברת האשראי ביטלה עוד באותו היום את העסקה,התקשרנו למחרת להוט לבקש שילחו לנו ספח לתשלום הם אמרו שישלחו אבל לפני זה נציג בכיר ידבר איתנו ואכן המתנו שבועיים,לאחר מכן התקשרנו שוב גם אני וגם הבת שלי וביקשנו מנהל ושוב לא חזר לצערנו הפניות גם לא מתועדות,העניין הוא שאין לנו בעיה לשלם את הקנס כי YES גם ככה התחייבו לנו לשלם אותו אפילו על סכום של 600 שקלים.
לפתע היום 13/3/2008 אנחנו מקבלים מכתב מעו"ד נאמר לנו שאנחנו בטיפול מולו מ3/3/2008 המכתב הגיע רק היום!!
התקשרנו להוט שבכלל לא רצו לטפל בנו והפנו אותנו לעו"ד ששם גם לא הסכימו לדבר איתנו לאחר עימותים מרובים עם נציגי הוט אמרו שנציג בכיר יחזור אלינו תוך 4 שעות דיברתי עם נציגה בשם שרי מצוות "מאיה" שאמרה שהקנס עומד על 603 ולא כמו שמצויין במכתב והיא תעביר לעו"ד בקשה לתקן את הקנס,הסברנו לה שאין לנו בעיה לשלם את הקנס וכגם כתוב במכתב שהם ניסו לפנות אלינו וזה כלל לא נכון כי עובדה שלא קיבלנו אף מכתב ואף טלפון מהם אחרת בטוח לא היינו מתעלמים!!
הנציגה אמרה שהם שולחים בדרך כלל מכתב עם שובר לשלם בבנק הדואר עם מספר פניה והיא לא הבינה בעמצה למה לא עשו את זה במקרה שלנו,הובטח לנו שנציג בכיר יחזור אלינו אנחנו בכלל לא מעוניינים להגיע לבית משפט אין לנו כל כוונה לעבור על החוק אנחנו פשוט לא חושבים שעלינו לשלם את שכר עו"ד כאשר הם פנו אליו ללא כל פנייה קודמת אלינו ואפילו לא מתועאד אצלם שהם פנו אלינו הם רואים שהשיחה האחרונה שלנו איתם היא בדצמבר שהבת שלי פנתה אליהם ולא להפך,נציג בכיר הבטיח שיחזור גם אליה וכמובן שוב לא חזר.
לכן אין לנו כל דרך לפתור את הבעיה אם הם אף פעם לא חוזרים וישר מאיימים דרך עו"ד סה"כ היינו מנויים אצלם שבועיים והם אלו שהפרו את החוזה אין לנו בעיה שיאתרו את כל השיחות איתנו ויראו שמעולם לא סיכמנו על שנתיים ולא על חבילות כמו שניתנו לנו בהתקשרות הראשונה לא נתנו שום מספר כרטיס לתשלום והנציגה גם לא ביקשה אנחנו פנינו וביקשנו שישלחו לנו תנאי תכנית או כל חוזה על מנת לחתום שבא הטכנאי להתקין ממירים אמרנו שאנחנו רוצים לראות חוזה הוא אמר הכל במחשב ישלחו לכם בדואר וזה לא קרה.
דרך אגב באותו חודש דצמבר דיברתי עם נציג הוט ואמר לי שאין לנו התחייבות אלצם והבטיח אף שישלחו לי מכתב שאומר את זה כי הוא מבין שהעסקה שסגרנו לא תואמת לעסקה בפועל ולהפתעתנו גילנו שאנחנו כן מחוייבים ושוב לצערנו לא תועד על ידם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשלם את הקנס 400 שקל לפי החוזה שלנו איתם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה