פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בוטה מצד חברת הוט לאורך תקופה ארוכה נושא התלונה:
אלטנני  מלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

אני "לקוחה" בחברת "הוט" זה מספר שנים בשני מינוים (בבאר שבע ובתל אביב). אני שילמתי (ומשלמת) בזמן ובמועד ומעולם לא צברתי חוב או עיכוב
"ספגתי" יחס מזלזל, פוגע ושרות לקוי פעם אחר פעם. לא קיבלתי את המגיע לי כלקוחה הן מבחינה טכנית והן מבחינה שירותית. היסטורית התקלות החוזרות ונשנות הן מבחינת שרות והן מבחינה טכנית מתועדת בחברת הוט ולכן אין לי צורך לגולל אותה. הובטחו לי אין ספור הבטחות שלא קוימו, לאחר תקלות רבות (טכנאים לא הגיעו, נציגים ומנהלים ואף פניות הציבור שלא חזרו אלי) החלטתי להתנתק מהשרות בחברתכם. בכל פעם שחפצתי להתנתק מהשרות שיכניעו אותי להישאר בחברה וזו אחת הטעויות הגדולות שעשיתי – הסכמתי לתת אמון נוסף לחברה שהמשיכה לאכזב אותי ובגדול. עוגמת הנפש לא תתואר במילים.
לאחר זמן ארוך ובלתי סביר שתקלות האינטרנט לא נפתרו וטכנאים לא הגיעו אלי מספר רב של פעמים ופניות הציבור אף לא חזרו אלי כפי שביקשתי מהם החלטתי להתנתק.
ב 30.12.07 חשתי שהגיעו מים עד נפש וכל חפצי היה לקבל פיצוי הולם על כל התקלות ועל עוגמת הנפש הכרוכה בכך
בתאריך זה שוחחתי עם נציג אשר הציע לי פיצוי של 4 חודשים כשלא הסכמתי לפיצוי זה הועברתי לשיחה עם ר"צ בשם יוסי. יוסי שוחח עימי שיחה ארוכה וקולחת, הוא הציע לי בתחילה פיצוי של חודשיים לאחר שיחה ארוכה יוסי הציע לי ארבע חודשי פיצוי, כשלא הסכמתי ביקשתי מיוסי ניתוק מכל המנויים שלי. יוסי הבטיח לי שאני לא אחויב יותר.
בסיום השיחה אמרתי ליוסי שאין בכוונתי להתקשר שוב לחברה ואני מצפה שהעניין יטופל.
לצערי, ראיתי בחיובי כרטיס האשראי שלי הורדות מהוט חודש אחר חודש ונאלצתי להתקשר שוב.
ב 13.03.08 יצרתי שוב קשר עם הוט ולאחר בירור קצר הובטח לי שיוסי יחזור אלי. יוסי אכן חזר אלי ושוב השיחה עימו עוררה אצלי כעסים רבים. יוסי ציין בפני שאין אזכור לכך שביקשתי ניתוק מהמנוי בבאר שבע. אני יודעת מפורשות שביקשתי מפורשות מיוסי באותה שיחה ב 30.12 ניתוק מכלל המנויים שלי בכל הארץ, ואף ציינתי בפניו שיש לי מנויים נוספים שגם בהם אני מבקשת ניתוק. אין לי ספק כי אני כלקוחה ממשיכה לשלם עבור שרות שלא קיבלתי בצורה מלאה והוגנת. במצב נכון להיום, הוט עברה על כל חוק אפשרי להגנת הצרכן, ואף על חלק נכבד מסעיפי החוזה שלהם, ואילו אני עשיתי מעל ומעבר, פניתי שוב ושוב, "בזבזתי" ממטיב זמני וממיטב " כוחותיי הנפשיים".
לאור כל האירועים הנ"ל שאת חלקם הגדול אף לא ציינתי במכתב זה, אני דורשת פיצוי הולם על התקלות, ההמתנה לטכנאים, בזבוז הזמן היקר שלי , בקשה לתאום טכנאי שלא ביצעו עבורי מספר חודשים ועוגמת הנפש. בנוסף, אני דורשת החזר כספי על החודשיים שביקשתי ניתוק משני המנויים והפסקת התשלום שלי לחברתכם.
































עוגמת נפש, עילבון וביזבוז זמן סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה