פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות מצד החברה אל הלקוח וזלזול בטוה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
13.03.08

לכבוד: מנכ"ל הוט

שלום רב,

אני "לקוחה" בחברת "הוט" זה מספר שנים בשני מינוים (בבאר שבע ובתל אביב). אני שילמתי (ומשלמת) לחברתכם בזמן ובמועד ומעולם לא צברתי חוב או עיכוב בתשלום.
לצערי הרב, אין זו פנייתי לחברת הוט אך במרבית הפעמים שיצרתי קשר בעעיתי לא טופלה והמקרה שלי "נפל בין הכיסאות " מסיבות כאלה ואחרות .
כלקוחה בחברת הוט"ספגתי" יחס מזלזל, פוגע ושרות לקוי פעם אחר פעם. לא קיבלתי את המגיע לי כלקוחה הן מבחינה טכנית והן מבחינה שירותית. היסטורית התקלות החוזרות ונשנות הן מבחינת שרות והן מבחינה טכנית מתועדת בחברת הוט: תקלות שלא טופלו, טכנאים שלא הגיעו במועד שהובטח לי , בקשה לתאום טכנאי שלא בוצעה מספר חודשים ובקשה שפניות הציבור יחזרו אלי ולא חזרו. הובטחו לי אין ספור הבטחות שלא קוימו, לאחר תקלות רבות ויחס מזלזל החלטתי להתנתק מהשרות בחברת הוט. בכל פעם שחפצתי להתנתק מהשרות שיכניעו אותי להישאר בחברה וזו אחת הטעויות הגדולות שעשיתי – הסכמתי לתת אמון נוסף לחברה שהמשיכה לאכזב אותי ובגדול. עוגמת הנפש לא תתואר במילים. הרדיפה אחר זכויותיי הבסיסיות לא תעלה על הדעת של אדם הגיוני ובריא בדעותיו.
ב 30.12.07 חשתי שהגיעו מים עד נפש וכל חפצי היה לקבל פיצוי הולם על כל התקלות ועל עוגמת הנפש הכרוכה בכך (כיוון שפניות הציבור לא ענו ולא התייחסו לפניותיי הרבות החלטתי להתנתק).
בתאריך זה שוחחתי עם נציג מחברת הוט אשר הציע לי פיצוי של 4 חודשים כשלא הסכמתי לפיצוי זה הועברתי לשיחה עם ר"צ בשם יוסי. יוסי שוחח עימי שיחה ארוכה וקולחת, הוא הציע לי בתחילה פיצוי של חודשיים לאחר שיחה ארוכה יוסי הציע לי ארבע חודשי פיצוי, כשלא הסכמתי ביקשתי מיוסי ניתוק מכל המנויים שלי. יוסי הבטיח לי שאני לא אחויב יותר.
בסיום השיחה אמרתי ליוסי שאין בכוונתי להתקשר שוב לחברה ואני מצפה שהעניין יטופל.
לצערי, ראיתי בחיובי כרטיס האשראי שלי הורדות מהוט חודש אחר חודש ונאלצתי להתקשר שוב.
ב 13.03.08 יצרתי שוב קשר עם הוט ולאחר בירור קצר הובטח לי שיוסי יחזור אלי. יוסי אכן חזר אלי ושוב השיחה עימו עוררה אצלי כעסים רבים. יוסי ציין בפני שאין אזכור לכך שביקשתי ניתוק מהמנוי בבאר שבע. אני יודעת מפורשות שביקשתי מפורשות מיוסי באותה שיחה ב 30.12 ניתוק מכלל המנויים שלי בכל הארץ, ואף ציינתי בפניו שיש לי מנויים נוספים שגם בהם אני מבקשת ניתוק. בכל פעם שנתתי אמון בחברתכם "נפלתי". אין לי ספק כי אני כלקוחה ממשיכה לשלם עבור שרות שלא קיבלתי בצורה מלאה והוגנת. במצב נכון להיום, הוט עברה על כל חוק אפשרי להגנת הצרכן, ואף על חלק נכבד מסעיפי החוזה שלכהם, ואילו אני עשיתי מעל ומעבר, פניתי שוב ושוב, "בזבזתי" ממטיב זמני וממיטב " כוחותיי הנפשיים".
לאור כל האירועים הנ"ל שאת חלקם הגדול אף לא ציינתי במכתב זה, אני דורשת פיצוי הולם על התקלות, ההמתנה לטכנאים, בזבוז הזמן היקר שלי , בקשה לתאום טכנאי שלא ביצעו עבורי מספר חודשים ועוגמת הנפש. בנוסף, אני דורשת החזר כספי על החודשיים שביקשתי ניתוק משני המנויים והפסקת התשלום שלי לחברתכם.
אני מקווה שנגיע לעמק השווה דרך פנייה זו ולא אאלץ לפנות לבית המשפט על מנת לקבל את המגיע לי.
במידה ולא אענה בהקדם אראה שוב פניה זו כזלזול מבחינתכם. ואנקוט בצעדים שציינתי לעיל.



כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה