פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר נושא התלונה:
רזוואני פור אילנה שם/כינוי:
‏יום שני ‏04 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנו טלפון של HOT הגיע טכנאי התקין טלפון וניתק את הטלוויזיה (היה שם טלוויזיה עם אנטנה רגילה )הטכנאי גם לא השאיר אופציה לחבר כי הוא שם תקע רק עם חיבור לטלפון יש לציין כי מדובר בחמי וחמותי שני אנשים מבוגרים בסביבות גיל השבעים.
התקשרנו ל HOT וטורטרנו ממקום למקום בערך כשעה
לאחר מכן בסביבות השעה 18.00 בערב גם הטלפון הפסיק לעבוד וחמותי התקשרה ל HOT וביקשה לנתק את הקו ולחזור ל בזק ושהטכנאי יחזיר את המצב לקדמותו שתוכל לראות טלוויזיה.
גם פה לקח בערך כשעה עד שקיבלנו תשובה שיגיע למחרת טכנאי.
למחרת הגיע טכנאי כמובן לא בשעה שנקבעה. ולקח את הציוד והחזיר את הטלוויזיה.
לפני כיומיים חמותי גילתה כי חויבה ב 242 ש"ח בחיוב החודשי
כשהתקשרה למוקד הטלפוני נאמר לה שהיא בכלל לא החזירה את המודם והמודם עדיין אצלה.ושתוך שבעה ימי עסקים יבדקו למה הטכנאי לא רשם שלקח את המודם.
ביום שני האחרון הגיעו 2 טכנאים פרצו לבית ואמרו לה שהיא מחוברת בצורה פיראטית לכבלים ויתבעו אותה בבית משפט.
מה שבכלל לא נכון כי היא לא רואה כבלים אלא שידורים דרך אנטנה רגילה.
לסיכום
הושארו מספר הודעות במוקד הטלפוני ואיש לא חזר
הסכום שבוזבז על שיחות הטלפון הוא גדול.
המוקד הטלפוני הוא פשוט חרא (מצטער אין מילה אחרת).
בקיצור מי שחושב שהוא מוזיל את העלות והולך ל HOT לא יודע איזו טעות הוא עושה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פרסום פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה