פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גינהום בבקשה להתקנת קו טלפון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
יצרנו קשר עם חברת הוט על מנת להצטרף לשירותים של הטלפוניה שלהם.
נקבע תאריך התקנה של שבוע, לאחר שבוע הגיע טכנאי ללא מסמכים ולא ידע איך להתקין את הקו לאחר דין ודברים הטכנאי הלך ללא כל פתרון. לאחר כשלושה ימים כשראינו שלא נוצר שום קשר מטעם נציג של חברת הוט יצרנו אנו איתם קשר ונקבע תאריך נוסף לביצוע ההתקנה. המתנו שבוע נוסף וגם הפעם היתה בעיה עם הטכנאי שהגיע, טען שיש בעיה עם אמצעי התשלום (כמבון שלא היתה כל בעיה כזאת) ומה אותו זמן אני מדבר על בערך שבועיים אנו מניסים לקבל תשובות ממחלקת שרות לקוחות של חברת הוט אך ללא הועיל.
לאחר שנואשנו ביקשתי לדבר עם מנהל מטעם שרות הלקוחות ועד היום כל פעם מבטיחים שיחזור מנהל ואף אחד לא חוזר. כמובן שברגע שאנחנו איתם בטלפון הם לא מוכנים בשום אופן להעביר את השיחה למנהל בדרג יותר בכיר.
היום בתאריך 19/03/08 הבטיחו שיחזור אלי מנהל עד השעה 19:00 להערכתי אף אחד לא יחזור.
בזבוז זמן וכסף. סוג הנזק :
רק רוצים לדבר עם דרג בכיר ולהעלות לו את טענותינו. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה