פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת שירות נמוכה מאד. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנו זוג צעיר החי במרכז ת"א ומחובר להוט כמעט שנתיים בביתנו 3 ממירים מתוכם 2 עובדים בדר"כ בחודשים האחרונים נתקלנו בבעיות בשירות הVOD שהחברה מספקת, השירות הוא בתשלום חודשי ומעבר לכך על כל תוכן שנרכש בשירות ישנה עלות נוספת. פנינו למחלקת השירות ונאמר כי ישלח טכנאי שלא הגיע לעולם , פנינו שוב, הסיפור חזר ועל כן בן זוגי ביקש להתנתק במידה ואין אפשרות לתקן את הבעיה, נאמר לו שישלח טכנאי אך במקום זאת ללא כל הודעה מוקדמת נותקנו, פניתי לחברה בנסיון להבין את המעשה ולאחר שיחות רבות עם נציגי שירות הפזורים בכל רחבי הארץ (משום שאין מוקד מגובש לאיזור) נציגה אחת לבסוף שלחה לביתי טכנאי. אותו הטכנאי ישב כאן כשעה וחצי ואחר מכן טען כי אין באפשרותו לעזור וכי אנו זקוקים לטכנאי בכיר (בסתר אמר לי שלא משלמים לו מספיק כי להחליף תשתית ולכן אינו מוכן להשאר) לאחר סיבוב נוסף בין נציגי השירות הגיע לבסוף טכנאי בכיר החליף את התשתיות והשירות חזר למהלך חודש וחצי. כמובן שאף אחד לא דאג לצור איתנו קשר לוודא שאכן הבעיה תוקנה. כעת שוב השירות אינו עובד ולאחר פניה למרכז השירות, נאמר לנו כי יגיע טכנאי ויחליף את כל הממירים, הטכנאי התקשר ואמר כי הבעיה אינה בבית ועל כן הוא מטפל בה מבחוץ, כמובן שהשירות עדיין לא פעיל ולא הטכנאי או נציג השירות פנו אלינו למתן תשובה, כרגע השירות אינו פעיל כשבועיים אך אנו עדיין משלמים עליו את התשלום החודשי ונאלצים שוב לפנות להוט כדי לפתור זאת, משום שאם נתנתק על פי מה שנאמר לנו נשלם גם קנס?!?! כל מי שיבדוק יראה כי אנו לקוחות ששילמו כסף רב להוט במהלך כל התקופה, השימוש בVOD הוא כמעט יומי ועל כן על פי ההגיון אנו לקוחות שלא כדאי לוותר עליהם אז מדוע אנו זוכים ליחס מחפיר שכזה? שמענו כי אתם מטפלים בתלונות בצורה מקצועית ועל כן החלטנו לפנות אליכם. תודה
כספי סוג הנזק :
טיפול מלא של הוט בבעיה - כל הממירים עובדים ושירות הVOD תקין. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה