פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בשירות אשר ניתן ע"י חברת HOT נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד: tluna.co.il



הנדון: תקלה בשירות אשר ניתן ע"י חברת HOT



ברצוני להביע תלונה בנוגע לשירות אשר קיבלה גב' גרוניה שטירברג, תז. 321386435 (להלן הגברת), מאת חברת כבלים HOT (להלן החברה).
להלן השתלשלות העניינים אשר הביאו להגשת תלונה זאת.
• תחילה יש לציין, כי מדובר בגברת מבוגרת בת 84, דוברת רוסית בלבד, אשר עברה את מלחמת האולם השניה.
• הגברת גרה בכתובת דרך הטכניון 48/35, נשר עד לאמצע דצמבר 2007.
• הגברת היתה מחוברת לשירותי טלוויזיה של חברת HOT. בבית היתה טלוויזה אחת השייכת לגברת וממיר כבלים אחד.
• באמצע דצמבר 2007, הגברת עברה להתגורר בהוסטל אשר כתובתו צה"ל 17 א' דירה 30, נשר.
• השוהים בהוסטל מטופלים ע"י איש מכירות דוד פבצב (טל' 0547076794). הגברת פנתה אליו וביקשה להעבירה לדירתה החדשה (בהוסטל). במקום להסביר לה מה עליה לעשות, דוד פבצב, החתים אותה על מנוי חדש לחברת HOT. כל זאת למרות שראה, כי יש לגברת ממיר של חברת HOT בדירתה.
o יש לציין כי, בנוסף על כך המחירים שהוסברו לגברת ע"י דוד פבצב היו שונים בתכלית מהמחירים, אשר בחוזה עליו החתים את הגברת.
• בעקבות כך, הגיע טכנאי כבלים של חברת HOT לדירתה החדשה (בהוסטל) של הגברת. הטכנאי חיבר את הגברת לכבלים, שם ממיר חדש ולקח את הקודם, שהיה לה מהדירה הקודמת.
o יש לציין, כי תוך כדי תהליך החיבור הטכנאי הביא עמו מספר ממירים נוספים. בתום עבודת החיבור, הטכנאי לקח את הממירים איתו, כולל את הממיר הקודם של הגברת. זאת בלי להשאיר לגברת מסמך המזכה אותה מהממיר הקודם.
• בהמשך, בעקבות חשד, כי הגברת משלמת עבור שני מנויים, התחלנו לחקור את העניין וגילינו, כי אכן הדבר כך.
• פנינו טלפונית לחברת HOT בבקשה לבטל את המנוי הקודם ולהחזירה את הסכום על המנוי השני שנלקח בינתיים.
o חברת HOT נענתה תחילה לבקשה. אך אז התברר, כי הממיר השני (הקודם) כבר לא נמצא בידי הגברת. חברת HOT דורשת החזרת ממיר על מנת לבטל מנוי.
o כאמור לא קיים מסמך המתעד, כי הממיר הקודם הוחזר לחברת HOT.
• ולכן המצב כרגע כדלקמן:
o הגברת ממשיכה לשלם עבור שני מנויים.
o לאחר מספר פניות חוזרות ונישנות לחברת HOT, קיבלנו הצעה לשלם קנס על "איבוד" הממיר (בסך 750 ש"ח) וע"י כך לסיים את הפרשה.


ברצוני לציין מספר עובדות נוספות הקשורות לפרשה:
1. בדירה הקודמת (דרך הטכניון 48/35, נשר) לא נמצאת מכשיר טלוויזה, מרגע שהגברת עברה להתגורר להוסטל (באמצע דצמבר 2007).
2. לדעתי, התנהלות חברת HOT היתה רשלנית במקרה זה. זאת מכיוון:
a. לקח חודשיים של שיחות עם חברת HOT עד שחברת HOT גילתה / הבינה כי מדובר בשני מנויים על שם אותה גברת.
b. פעמיים נשלח טכנאי לדירה הקודמת (דרך הטכניון 48/35, נשר) על מנת לנתק את המנוי הקודם ובמקום זאת הגיע (בשני המקרים!!!) לדירה החדשה (בהוסטל) במקום. כמו כן הטכנאי כתב בדו"ח (לפי מה שנמסר לנו מ-HOT) כי היה בדירה הנכונה וכי הגברת סירבה לבקשתו לנתקה. כמובן שהגברת סירבה, שהרי הוא רצה לנתקה מהמנוי הנוכחי ולא הקודם, כפי שנידרש ממנו.
3. כמו, כן עלי להזכיר, כי מדובר בגברת עולה חדשה, דלת הכנסות. וכי הסכום (ש"ח 800~), שבינתיים נלקח ממנה, איננו סכום קטן עבורה.
4. בנוסף ברצוני לציין, כי המקרה טופל בלעדית ע"י נציגה טלפונית של HOT בשם "ויקטוריה".



אני, מבקשת בזאת:
1. לסיים טיפול בבקשה לנתק את המנוי הקודם.
2. להחזיר את הכסף העודף שנגבע מהגברת עבור מנוי הקודם (החל מתחילת המנוי החדש)



על החתום, מרינה סגל, ת.ז. 319630018, נכדה של הגברת גרוניה שטירברג.
טל' 0528445297

בתודה ובברכה


תאריך: 23/03/08


כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה