עוגמת נפש, כספי< |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לקוח 60079863 מיום ההתחברות 18/2/08 לטריפל יש לי הפרעות בקו הטלפון ברמה שלא ניתן לנהל שיחה, הקו כל הזמן נופל, כל פעם שולחים אליי טכנאי (הטכנאים ממש לא מיקצועיים הוט לא מציידת אותם הציוד כל פעם חסר להם משהו אחר) כל פעם אני צריכה לחכות להם 4-5 ימים ולהפסיד שעות עבודה. האינטרנט כל הזמן נופל. אני רודפת אחריהם ומתחננת לישלחו לי בפקס בקשה לשינוי שם ולקבל את חשבונית פברואר+מרץ בפקס, בטלפון, בדואר לא משנה לי כל נציג אומר לי אין בעיה אני מעביר פניה ישלחו אליך- וכלום!!!!! פשוט אין שירות, אין עם מי לדבר, אני מרגישה שפשוט עובדים עליי!! אני עומדת בהתחייבות הכרטיס האשראי יורד כל חודש ועצוב שחברת הוט מתנהגת בצורה כזאת.
|
כספי |
סוג הנזק : |
התייחסות,לקבל חשבוניות+שינוי שם, להחליף תשתית טלפוניה שאוכל לנהל שיחה,לזכות אותי בגין חיוב כפול ליס בהתאם להתחייבות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|