פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מאוד< נושא התלונה:
שוורץ רויטל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏23 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברה היום בשל בעיות חוזרות ונישנות.
איטיות, ניתוקים, חוסר אפשרות להיכנס לאתרים מסויימים. כל זה קיים מאוגוסט 2007!
עדיין לא טופל. טופלתי ע"י קישרי לקוחות ע"י בחורה מדהימה בשם יערית, שנתנה לי את כל השירות הדרוש בדרך הכי מצויינת שיש. לצערי, היא הצדיקה היחידה בסדום! בשיבחה יאמר שיש לה גישה מצויינת ללקוחות, מקצועית, שירותית, אדיבה ויודעת את העבודה. אם למישהו מהחברה מגיע קידום - רק ליערית מקשרי לקוחות! הלכה לקראתי בכל מה שרק אפשר היה מבחינתה, והפכה עולמות על מנת לאשר דברים לבדוק כיצד ניתן לטפל בבעייה שלי.לצערי היא אינה יכולה לשלוט על תשובות נציגי התמיכה והשירות הלקוי שלהם. בהמלצתה, הגדלתי מהירות ל 3M. כאשר הגדלתי גם אצל הספק (בזק בינלאומי) הסתבר שבמקום להרגיש שיפור - בוצע בדיוק ההיפך!. החזרתי למהירות 1.5M אך עדיין נשארו כל התקלות ויותר גרוע. איטיות בגלישה (רוב הסיכויים שאני גולשת במהירות 750K ולא 3000M כמו שאני אמורה לגלוש), ניתוקים-צריך כל פעם להתחבר מחדש),, חוסר אפשרות להיכנס לאתרים מסויימים(חסימת פורטים). התקשרתי היום למוקד תמיכה ונעניתי ע"י בחורה בשם רימה. התחילה לשאול אותי שאלות לא רלוונטיות, לא הקשיבה לי בכלל, לא נתנה לי מענה, וכשביקשתי לאחר 8 דקות, שראיתי שהשיחה אינה מתקדת לאף מקום, לעבור לקישרי לקוחות או לנתק אותי, היא העבירה אותי לשירות לקוחות רגיל באדישות מוחלטת ולא לפני שנתנה לי להמתין עוד זמן לא מבוטל על הקו. כשהתקשרתי מאוחר יותר לברר פרטים, הסתבר לי שהיא אפילו לא רשמה את הפנייה שלי ומבחינת החברה - לא דיברתי עם מוקד תמיכה היום. יש לציין שערכתי בירור מעמיק עם הספק - בזק בינלאומי ולאחר 7 חודשים של התדיינות לסירוגין בינם לבין הוט, הוחלט שאני ישאר על מהירות 1.5M אצל הספק היות והמהירות בפועל מגיעה מהתשתית (מהוט). נבדקה המהירות דרך הספק ודרכם בשעה טובה ולאחר 7 חודשים הכל תקין. לכן
לא תתקבל תשובה שהבעייה הינה אצל הספק. הוט צריכים ללמוד לקחת אחריות! הבעיות עדיין קיימות. נמאס לי לפנות אליהם. אני לא נהנית מהשירות ולא מקבלת תמורה לכסף שאני משלמת. לפיכך, אני מבקשת בכל לשון של בקשה - תעזרו לי בנושא.
מס' לקוח 10717044.
דבר ראשון לפתור בעיות אילו, ודבר שני, 7 חודשים חינם (כל הזמן בו קיימת הבעייה אוגוסט 2007 עד מרץ 2008) או החזר כספי.
תודה מראש, טלי
כספי+ סוג הנזק :
7 חודשים חינם לפחות או החזר כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
דו שם ותפקיד:
תודה על פנייתך HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר/גב' _______ על מנת לטפל בפנייה במישרין. הלקוח מעודכן באופן שוטף עד גמר הטיפול בפנייתו.

תגובה:
אגף פניות הציבור של "HOT" ישמח להמשיך ולעמוד לשירות לקוחותינו בכל עניין, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה