פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה ללא פתרון כבר 3 חודשים. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שלושה חודשים בערך פניתי לראשונה לחברת הוט בעניין תקלה בשירותי האינטרנט שלהם שמתבטאת במהירות גלישה איטית במיוחד. אני מחובר בחבילת מגה וחצי ובפועל מהירות ההורדה (באתר המחשת המהירות של החברה) נעה סביב ה60-70 קילו לשניה.
לאחר עשרות פניות לשירותי התמיכה, ולאחר שישה טכנאים שהגיעו אלי הביתה אני כבר מיואש. ואם זה לא מספיק, בכל פניה שלי לשירותי התמיכה, אני מקבל את אותה התשובה: הבעיה בבדיקה ואנחנו נחזור אליך תוך 24 שעות. כמובן שאף אחד לא חוזר, לא תוך 24 שעות, וגם לא תוך שבוע.
אני רוצה לציין שכל פניה לתמיכה של הוט מלווה בהמתנה בלתי נסבלת על הקו לעתים יותר מ25 דקות. התירוץ הוא כמובן (כבר שלושה חודשים) שידרוג המערכות ולכן העומס.
אז לא מספיק ששמים עלי פס לא מתייחסים ולא חוזרים אלי, ולא מספיק שגובים ממני כסף על שירות שאני לא מקבל, אני גם נאלץ לשלם לספק האינטרנט (012) בעבור השירות שלו שאני לא מקבל. אין לי טענות לחברת 012, אבל הוט צריכים לקחת אחריות ולקבל על עצמם את הנזק.
מה יהייה ????
עוגמת נפש. סוג הנזק :
זיכוי מלא על התשלומים בעבור השירות ובנוסף זיכוי על סך התשלום לספק האינטרנט (012) עבור כל התקופה.. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה