פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלומים שלא על פי הסכם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה הצטרפתי להוט לחבילת טלוויזיה וטלפון. לאחר כחודשיים רציתי לצרף אינטרנט. מאחר ולא התחברתי להכל "ביחד", נאמר לי ע"י הוט שאשלם סכום גבוה יוצר מאשר סכום לקוחות ה"טריפל"- הסכום נקבע על 294 ש"ח בחודש.
בפועל, מאז אותה התחברות, אני משלמת סכומים גבוהים יותר (כ-20 עד 30 ש"ח יותר בחודש).
בחודש האחרון אני מנהלת עם החברה אינספור שיחות טלפון. רק היום הודיעו לי ש"מוכנים" להחזיר לי את הסכום העודף רטרואקטיבית- מסתבר שהיתה "טעות טכנית" והמבצע לא עודכן אצלי. משמע, כעת אני צריכה להסכים להתחייבות של שנתיים. אם לא- אני לא אקבל את הכסף.
דרשתי לשוחח עם מנהל- יש ערך לזמן שבוזבז בהמתנה על הקו, לעצבים ולחוסר מתן הפתרונות. הפיצוי שהוצע לי הוא ערוץ הבריאות חינם. מיותר לציין שזהו לא פיצוי בעיני ושהפיצוי שאותו אני רוצה הוא גם כספי, וגם לא להתחייב בפני החברה שעשקה את כספי.
אני מעוניינת לקבל החזר כספי צמוד לריבית ולמדד ולקבל תנאים מועדפים באם אשאר בתוכנית הטריפל- כמו שלקוח חדש מקבל היום.
בנוסף, אני לא מעוניינת להתחייב בפניהם. אם כבר, הם צריכים להתחייב בפני שלא לגנוב את כספי גם אם מספר כרטיס האשראי שלי מצוי בידם.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
פיצוי כספי צמוד ריבית והצמדה + תנאים מועדפים לחבילת הטריפל, אחרת מתן אפשרות להתנתק בתוספת לפיצוי הכספי המגיע לי כחוק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה