פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה של הוט בתנאי החוזה כפי שסוכם עם נציג המכירות שלהb נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-15.12.06 רכשתי חבילת טריפל הכל כולל מחברת הוט הכוללת שרותי טלויזיה,
אינטרנט וטלפוניה ביתית. בעת החיבור הוברר לי שחיבור הטלפון יחייב מתיחת חוטים
גלויים דבר שהינו בניגוד לתנאי שהוסכם ביני לבין נציג המכירות של החברה.
בשלב זה שנותקתי מהחברה המתחרה לא נסוגתי במעמד ההתקנה וכך נשארתי עם שרותי טלויזיה ואינטרנט ב-215ש"ח לחודש.
נשארתי גם עם הבטחה שטכנאי יפטור בכיר ינסה לפטור לי הבעיה כי אי פתרונה
פוגע בי בפן הכלכלי של כדאיות החבילה שרכשתי ושהובטחה לי למשך שנתיים.
הנזק הכספי מתבטא ב-2000 דקות שיחה לחודש בעלות נמוכה במשך שנתיים.
המשכתי להיות מחובר עד 30.9.07 תוך כדי זה שקיבלתי שידורי טלויזיה באיכות י
ירודה לסוג המכשיר שהיה ברשותי בניגוד להבטחת נציג המכירות זאת ועוד היו גם
הורדת תוכנית חשובה לרעייתי ואשר טרם הצטרפותי בדקתי את קיומה.
כל עליות השרותים שקיבלתי מהוט עד 30.9.07 שולמו על ידי .
על פי הוט באמצעות עו"ד רד ושות' אני נדרש לשלם סך 514ש"ח.-255ש"ח עבור
שידורים בכבלים והיתר עבור דמי טיפול.זאת ועוד באמצעות עו"ד אחר סך של 200ש"ח עבור אספקת שרותי טלויזיה בכבלים ו-174ש"ח דמי טיפול.זהו כנראה עונשו
של זה המבקש לא להיות בהוט.
אמנם אני התנתקתי מהוט טרם הזמן של שנתיים שבהסכם המקורי,אבל הסכם מחייב
את שני הצדדים וחברת הוט לא קיימה אותו מיומו הראשון, נציגה הסוכן בידיעה
מוחלטת או באי הבנה מוחלטת בתחום הטכני התעלם מהעובדה שאני כלקוח
לא אוכל לקבל החבילה אותה רכשתי.
במצב שנוצר הנזק הכספי הישיר שנגרם לי גדול יותר מאשר זה שנגרם להוט.
גם דמי הטיפול של עורכי הדין שהושטו עליי אינם מבוססים על הסכמה מוקדמת דו צדדית כי בהסכם החתום ביני לבין הוט לא מצאתי הסכמה כזו.
וגם כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
דוברות HOT שם ותפקיד:
מר תורג'מן התחבר למבצע טריפל במסגרתו התחייב לתקופה מסויימת. מאחר וביקש להתנתק לפני תום תקופת המבצע חוייב בהחזר הטבה. עקב סירובו לשלם את החזר שווי ההטבה הועבר הלקוח להמשך טיפול מול עו"ד.




תגובה:
הנושא טופל מול הלקוח. הטיפול המשפטי בוטל ויתרת החוב במנוי אופסה.
ללקוח נשלח מכתב המאשר את הדברים ויגיע אליו בדואר בימים הקרובים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה