פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב לאחר התנתקות ועיכוב הניתוק וההחזר. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כללי:

חברת הוט המשיכה בחיוב לאחר הודעת ההתנתקות, עיכבה את איסוף הממיר פעמים רבות, וכמובן שזאת בצירוף לשירות גרוע, איטי ולא מסודר.


תיאור המקרה:

בבוקר ה-27.12.2007 [להלן "תאריך הודעת הניתוק"] הודעתי לחברת הוט כי אני מבקש להתנתק משירותי הטלוויזיה שלהם. זאת לאחר שבאוגוסט אותה שנה הסתיימה חבילת ההתחייבות שלי אליהם וחוייבתי עפ"י "המחירון" המופקע שלהם.
במסגרת מחירון זה חויבתי על "שקע נוסף" למרות שיש לי שקע טלוויזיה אחד ושקע אינטרנט אחר, ואני משלם עבור שני השירותים, ולאחר שהובהר לי כי לא ניתן יהיה לזכותי על חיובים אלה.
ידוע לי שעפ"י חוק תהליך ההתנתקות אורך 5 ימי עסקים - וכך למעשה הייתי אמור להיות מחויב עד ה2.1.2008 ועד בכלל.
אין ניתוק זה כולל את שירותי האינטרנט.

ב-31.1.2008 חוברתי לשירותי חברת הלווין YES ולא עשיתי שימוש נוסף בשירותי הטלוויזיה של חברת הוט.

ב2.1.2008 חויבתי בכרטיס האשראי על הסכום המלא של חודש ינואר.

ב-3.1.2008 יצר איתי קשר מוקד שימור הלקוחות של חברת הוט ולאחר שהובהר שאין אפשרות לחזור בי מבקשתי תואמה הגעת טכנאי לניתוק השירות לתאריך ה-29.1.2008 (לטענתו לא ניתן היה בשעות שדרשתי קודם לכן).

ב-29.1.2008 לאחר שהמתנתי שעתיים בביתי לא הגיע הטכנאי לאיסוף הממיר.
אני מיוזמתי פניתי לחברת הוט בבקשה לקבוע מועד אחר. כמוכן נאמר לי כי כל עוד הממיר נמצא בחזקתי חברת הוט תמשיך לחייב אותי ואני אזוכה רק בדיעבד על סכום החיוב.

ב30.1.2008 המתנתי שוב לטכנאי אך זה בושש להגיע וחברת הוט יצרה איתי קשר לתיאום הגעה נוספת, זאת בתואנה כי תנאי מזג האוויר מנעו את הגעת הטכנאי. ההגעה תואמה ליום המחרת - ה31.1

ב31.12008 שוב נמנע מטכנאי חברת הוט להגיע, והפעם אף ללא שיחה לתיאום מחדש.

ב-2.2.2008 חויבתי בשנית שלא בצדק על שירותי הטלוויזיה של חברת הוט עבור חודש פברואר - שוב על הסכום המלא.

לאחר כשבועיים של תסכול פניתי שוב לחברת הוט ומכאן התחלתי להקליט את השיחות כאשר התאפשר.

בשיחה המוקלטת הראשונה תואמה הגעה של טכנאי לאיסוף הממיר ונמסר לי כי אזוכה בצ'ק בדואר על הסכום המגיע לי. הסכום לא נמסר אלא בשיחה מאוחרת יותר, אותה לא עלה בידי להקליט.
כמוכן נמסר לי בשיחה הראשונה באותו היום כי חברת הוט גובה ריבית של 10% מלקוחות החייבים לה כסף בתקופה העולה על חודשיים. יחד עם זאת הובהר לי כי במקרה זה לא חלה הדדיות בחוזה והוט אינה מזכה את לקוחותיה ב10% ריבית כאשר היא גובה מהם ללא הצדקה ואינה מחזירה את הסכום.

ביום שישי, ה- 15.2.2008, הגיע לבסוף הטכנאי והממיר נאסף.

ב-2.3.2008 חויבתי בגין שירותי האינטרנט בלבד באופן מלא, ללא זיכוי כלשהו או קיזוז החוב של חברת הוט כלפיי.

ב-25.3.2008 לאחר שהפנמתי שחברת הוט עושה כל שביכולתה כדי לטלטל אותי הלוך וחזור, פניתי למוקד המכירות (מוקד שירות הלקוחות שלהם פעיל רק בשעות העבודה 8:00-19:00 , בניגוד למוקד המכירות לדוגמא...) - הובטח שתתואם שיחה בשעות הבוקר למחרת, כפי שאכן קרה.

ב26.3.2008, בשיחה מוקלטת שארכה 56 דק', הובהרו מחדש כל פרטי המקרה כפי שמובאים בכתב זה.
רק לאחר יותר מ-30 דק' הצליח המוקדן להביא לידי חישוב את הסכום שחברת הוט חייבת לי, סכום המסתכם ב459 ₪ (יש לציין שהסכום עוגל ע"י המוקדם ומדובר ב459.5 במדויק)
משום מה תוכן השיחות הקודמות לא תועד במערכת שירות הלקוחות שלהם, ונרשם כאילו הכוונה לזכותי בחלק מהסכום ע"י אי-גביית תשלום עבור שירותי האינטרנט - דבר שלא בוצע בפועל.
מאוחר יותר חזר אלי נציג הוט וטען כי הוא עדכן במערכת החזרת החוב ללא ריבית וללא פיצוי לכרטיס האשראי.
לגבי פיצוי הובטח לחזור אלי עד יום ראשון ה30.3.08

ב-30.3.2008 אכן יצא איתי קשר נציג הוט והציע כפיצוי חודש אינטרנט חינם - דבר שלא הסכמתי לו.
הודעתי לו כי איני רואה בכך פיצוי הולם ואני מתכוון לתבוע את החברה.
עגמת נפש סוג הנזק :
החזר חוב נושא ריבית ופיצוי כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:


תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:


תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה