פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אפשרות להתנתק משרות ויחס מזלזל התעלמות הבטחות שלא מקויימות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/3/08 ,הותקנו בביתי קו טלפון וקו אינטרנט של חברת הוט, מרגע ההתקנה האינטרנט לא עבד,בנוסף לא הודיעו נציגי החברה על שינוי החיבור לספק האינטרנט.
כאשר התקשרתי לחברה ביום ראשון בבקר ,הבטיחו לי לשלוח טכנאי והתבקשתי לחכות לו בין שעות מסויימות ,כאשר הסברתי למוקדן שאין באפשרותי להמתין בין שעות הבטיח המוקדן לחזור אלי עם שעה ספציפית לתאום הטכנאי, לאחר כשלושה ימים כאשר לא חזר אלי עם תשובה התקשרתי פעם נוספת והסיפור חזר על עצמו ,הפעם הובטח לי לחחזור אלי תוך 4 שעות. למחרת כאשר לא התקשר אלי הנציג התקשרתי ובקשתי להתנתק לאלתר מהשרות ,להפתעתי התברר לי שאף נציג לא מיופה כח לנתק אותי ובאורח פלא, תמיד הנציגים שכן מיופים כח לניתוק לקוחות לא נמצאים בסביבה באותו רגע ויחזרו אלי תוך 4 שעות ועד 4 ימי עסקים !?. מיותר לציין שאך אחד לא חזר אלי ,ומדובר בעשרות (ללא הגזמה) של שיחות למוקד שכולם הסתיימו עם הבטחה זהה, וכמו שההבטחה היתה זהה כך גם ההתנהלות. נקודה נוספת שברצוני להעלות הוא השיטטיות שבה עובדת החברה, ברגע שהמוקדן שומע שברצונך להתנתק הוא מבקש להמתין מס דקות בשל בירור שיש עליו לעשות וכך מיבש אותך על הקו 25 - 40 דקות אשר בסיומם השיחה מתנתקת, כאשר השיחה מתנתקת ומתקשרים פעם נוספת מגיעים למוקדן חדש אשר אינו יודע דבר הכל הסיפור ואשר מבקש ממך לחזור על הסיפור פעם נוספת וכך הסיפור חוזר על עצמו מס פעמים , המדהים הוא שבכל פעם התרחיש חוזר במדוייק עם אותם תשובות ועם אותם ניתוקים אחרי ממוצע דקות קבוע.
בידי פירוט השיחות אשר בוצע עם שירות הלקוחות ואשר מציין את זמני השיחות (40 דקות בממוצע) הקלטות עם נציגי השירות אשר מבטיחים לחזור, גם בשיחה האחרונה שבוצעה ביום שלישי 250308 עם מנהלת שירות לקוחות אשר הבטיחה שתחזור אלי נציגה תוך שעה ושהיא באופן אישי תתקשר לבדוק שהכל קשורה לא קיימה את הבטחתה (מיותר לציין שגם נציגה לא התקשרה) כל מנהל/ת מחלקה שהגעתי אליו /ה לאחר צעקות ואחרי שיחה ארוכה שבה פירטתי את כל תלונותיי וחששותי שלא יחזרו אלי
הבטיח באופן אישי להתקשר למחרת ולבדוק שהתלונה אכן טופלה ושאכן חזרו אלי ולא קיים ,לא הוא ולא נציג מטעמו לא חזר אלי.
התנהלות החברה דומה לפרק מהסדרה סיינפילד אשר בו חברה של גורג' קונסטנסה רוצה לסיים את יחסיה עימו אולם גורג' מנסה להתחמק ממנה ולא לענות לשיחותיה בכדי שהיא לא תוכל להגיד לו שהמערכת יחסים הסתיימה....
מיאושי ניסיתי להגיע למנכ"ל החברה אך ללא הצלחה.
אגמת נפש עלבון סוג הנזק :
טיפול יסודי של העמותה להגנת הצרכן או בית המחוקקים. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה