פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה ביתר של כספים מצ"ב מכתב ששלחתי לחברה מספר פעמים ולא קיבלתי תשובהde נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד: הוט טלקום 2/4/08
יורו פארק אזור תעשייה יקום
קיבוץ יקום מיקוד 60972
הנדון:פנייה בנושא שירות.
אני מנוי בחברתכם מזה למעלה מ 3 שנים.במהלך השנה האחרונה אירעו מספר תקלות חוזרות ונשנות בחיבור האינטרנט.כמו כן חלה תקלה גם בחיבור הטלוויזיה ותקלה בטלפון.כמו כן אירעו מספר טעויות בגביית כספים שטרם תוקנו וטרם הושב לי כספי שנגבה שלא כדין.כמו כן חויבתי שלא כדין עבור שיחות לחו"ל שלא בצעתי.הגשתי בקשה לפירוט שיחות פעמיים וטרם קיבלתי תשובה. מיותר לציין כי כל פנייה לשירות הלקוחות כרוכה בהמתנה ממושכת של לפחות 20 דקות עד לקבלת מענה. בחודש מרץ השנה קצתי בתקלות החוזרות והנשנות הן בשירות הטכני הן בשירות הלקוחות והן בגביית הכספים והחלטתי לסיים את ההתקשרות איתכם. לאחר מספר ימים פנתה אליי נציגה והבטיחה שהתקלה בגביית הכספים תתוקן.בחשבונית חודש פברואר חויבתי בסך של 297 ₪ במקום 224 ₪ בגין הטלוויזיה.כמו כן חויבתי בסך של 136 ₪ עבור הטלפון עבור שיחות שאת מרביתן לא ביצעתי ואשר בגינן הגשתי בקשה לפירוט שיחות פעמיים וטרם קיבלתי מענה.
בבקשתי ביקשתי לקבל פירוט שיחות באופן קבוע לכתובת המייל שלי([email protected])
הובטח לי כי תקלות הגבייה המפורטות יתוקנו וכי החל מחודש מרץ אחויב עבור הטלוויזיה סך של 224 ₪ .במקום זאת חויבתי סך של 376 ₪ ועבור האינטרנט והטלפון סך של 84 ₪ ו 74 ₪ כאשר הובטח לי כי אשלם בסה"כ 224 ₪ עבור הטלוויזיה ו40 ₪ עבור הטלפון והאינטרנט יהיה כלול בסך זה.בקשתי לקבל הבטחה זו בכתב וטרם נשלחה לי החוזה. כמו כן בחודש פברואר ארעה תקלה שהותירה אותי מנותק מהטלפון למשך מספר ימים בעבור זה הובטח לי זיכוי של חודש עבור הטלפון.טרם קיבלתי זיכוי זה.כמו כן ארעה לי תקלה בחודש פברואר שהותירה אותי מספר ימים ללא אינטרנט עבור זה הובטח לי גם זיכוי שגם טרם התקבל.
סה"כ החיוב העודף שבצעתם וטרם הושב לי כספי בגינו הנו:
עבור חודש פברואר 297-224=73 ₪ עבור חיוב טלוויזיה
84 ₪ עבור חיוב אינטרנט כיוון שנאמר לי שהאינטרנט כלול בחבילה של 224 ₪
43 ₪ עבור שיחות לחו"ל שלא ביצעתי
עבור חודש מרץ 376-224=152 ₪ עבור חיוב טלוויזיה
84 ₪ שנגבו שלא כדין עבור אינטרנט כי הובטח לי שהאינטרנט כלול בחבילה של 224 ₪
טרם קיבלתי פירוט עבור חיוב הטלפון של 74 ₪ ולכן אינני יכול לומר כעת אם הוא מוצדק או לא.
טרם קיבלתי זיכוי עבור הטלפון והאינטרנט עבור התקלות שאירעו בסך 49+49= 100 ש"ח .
סה"כ החוב עומד על סך של 536 ₪ עד כה וזאת מבלי לפגוע בזכויותיי לפיצוי נוסף עקב גבייה ביתר וזכויותיי לפיצוי כספי הן עבור עוגמת הנפש שנגרמה לי ועבור הזמן היקר שנאלצתי לכלות בהמתנה במוקד השירות שלכם ועקב העובדה שמספר פעמים אירעו תקלות בחיבורי הטלוויזיה האינטרנט והכבלים.
אבקש לקבל את כספי בהקדם.
כמו כן חברת הוט לא עמדה בהתחייבות כלפי בכך שלא סיפקה את השירות לא באינטרנט לא בטלוויזיה ולא בכבלים.
לסיום אבקש לקבל פיצוי הוגן עבור כל אשר פורט מכתב זה.
כמו כן אני מבקש לקבל את תגובתכם לא יאוחר מ7 ימי עסקים מיום משלוח מכתב זה באמצעות מכשיר פקס וכמו כן באמצעות דואר רשום

בברכה
קאהן יצחק
רחל 18 גבעתיים
050-5243686
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה