פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחברתה להוט קבל רק צרות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של של הוט כשנתיים בבית הנ"ל( ובכלל כ10 שנים) בערך במשך שנתיים אני מנוי למבצע טריפל סטודנטים ומאז הטעות הזו שעשיתי כול הזמן יש לי תקלות בממוצע כל יום בין פעמיים ל3 ,הגיעו לי הבית כ12 טכנאים מאז שאני מחובר, ולא הצליחו לתקן את התקלות ,נגרמו כל כך הרבה עוגמות נפש שיחות התנתקו לי באמצע דיבור ואנשים חשבו שאני מנתק להם בפנים בלי התרעה לא יכולתי לשלוח עבודות באינטרנט כי כל יום יש תקלות בגלישה מפצים אותי ב5 ש"ח ופעם ב12 ש"ח בלי בושה ואפילו פיצו אותי בערוץ "מתנה " שהתברר לי ששילמתי עליה וכשעליתי על זה הם החזירו לי את הכסף בתשלומים ולאחרונה הבעיה החמירה מאוד במשך חודש יש לי תקלה שאין אינטרנט ואין טלפון בבית בכלל אולי לשעה ביום . במשך שנה וחצי אומרים לי שישלחו טכנאי בכיר ונציגות שיקרו לי ואמרו לי כמה פעמים "מתואם לך טכנאי בכיר למחר ובעצם כול הזמן הגיע לי אותו טכנאי שאמר לי בעצמו שהוא לא בכיר אבל הנציגות אמרו לי שהוא בכיר, לפני כחודש הודעתי על התקלות הפנו אותי ממקום למקום כול פעם חצי שעה עד שעה בטלפון על חשבוני( כי הטלפון בבית לא עבד) והנציגה אמרה משהו שפחדתי לשמוע( למרות שידעתי שהוא נכון) והיא אמרה שהיא לא מבינה איך זה שבמשך שנה וחצי לא שלחו לי טכנאי בכיר ושהיא תתאם לי תיקון באופן בהול רק שהיא אמרה שזה יכול להיות רק בין 3-5 אחה"צ ועדיף שאני אהיה בבית לקחתי חופש מהעבודה חצי יום המתנתי עד השעה 8 בערב ואף טכנאי לא הגיע ולא הודיעו לי שלא יגיע טכנאי למרות שביזבזתי מזמני ומכספי כדי לחכות דיברתי עם נציגה וביקשתי לדבר עם מנהל חזרה אלי מנהלת בשם יסמין מתמיכה טכנית והבטיחה לי" פיצוי יפה ויצירתי " על עגמת הנפש המתמשכת ותיאום עם טכנאי נוסף שבאופן חריג יתואם לי בין 5-7 בערב ובנוסף שיחה עם מנהל קשרי לקוחות שיחזור אליי תוך 4 שעות יצאתי שעה מוקדם מהעבודה והפלא ופלא אף טכנאי לא הגיע שוב והמנהל קשרי לא חזר אלי אלא רק לאחר שבוע ואני ללא שיחות וללא אינטרנט התקשרתי לתמיכה בטלפון ואמרו לי שיטפלו בטכנאי ושמנהל יחזור אלי תוך שעה במשך כשנה וחצי מעבירים אותי ממנהל למנהל ואין שום טיפול בבעיה ותמיד היה להם תשובות מתחמקות כגון קרס המחשב אנו משפרים את התוכנה וכד' בחיים לא יצא לי לסבול כל כך אני עצבני ולא רגוע כי אני מטלפן רק מהסלולארי אני משלם בממוצע כ360 ש"ח להוט כולל שיחות ועל כלום אין עם מי לדבר מתישים אותי נפשית כדי להתנתק הם קונסים ב600 ש"ח ובעצם הם כובלו אותי אני מבקש מכם שתעזרו לי להתלונן עלהם בכול דרך תקשורתית אפשרית
עלבון ,כספי , סוג הנזק :
תשלום כספי על שעות עבודה מבוזבזות, תשלום או פיצוי של 4 שעות טלפוניות לכול היעדים פתיחת כול ערוצי הטלויזיה בחינם עד סיום ההתחיבות ,, פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה