פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן המכתב ששלחתי לחברת "הוט" המתאר את מה שארע.
הנה מכתבי להוט:

שמי יפית *** וואני כותבת מכתב זה בשם אורנה כהן טל': *******
ביום ו' ה- 8.2.08 יצרתי קשר עם המוקד שלכם במטרה להזמין שרות של טכנאי והסברתי שזה מפני שהממיר נפל וניזוק והאנטנה נשברה ונשארה תקועה בפנים. שני המוקדנית שקיבלה את הקריאה קבעה איתי הגעה של טכנאי ליום א' ה- 10.2.08 בין 13:00 ל- 15:00 ולא ציינה בפני שיכולה להיות אפשרות של תשלום לא בגין השרות עצמו ולא בגין הממיר שניזוק.
ביום א' המדובר בשעה 15:30 הגיע אלי ליאור הטכנאי ואמר שאין באפשרותו לתקן את הנזק ושצריך להחליף את הממיר התקול בממיר חדש שאאלץ לשלם בגינו 120 ₪. אמרתי לליאור שימתין ולא יתחיל לעבוד ויצרתי קשר עם המוקד הטכני, דיברתי עם נציג בשם יבגני והסברתי לו שאין בכוונתי לשלם מפני שבמועד פתיחת השרות לא הוצגה בפני אופציה של חיוב כלל (למרות שהסברתי מפורטות את מה שארע) וגם מפני שקיבלתי מכם שרות לקוי בעבר שבסוף נסגר בהתנצלות ופיצוי מול מוקד שימור הלקוחות.
לאחר שיבגני בדק מול מנהל מעליו הוא אמר לי שהטכנאי יכול להחליף את הממיר ושלא אחויב בגינו בכלל אבל שבכל זאת אני צריכה לחתום על חיוב כדי שיוציאו לי זיכוי כנגדו בסך 120 ₪.
בתאריך 4.3.08 יצרתי קשר עם המוקד שלכם בכדי לברר לגבי עליית המחיר של המנוי שלי, דיברתי עם נציגה בשם טלי ותוך כדי שיחה התחוור לי שחויבתי בגין הממיר אך לא רשום אצלה שצריך לזכות אותי, ביקשתי ממנה לדבר עם אחראי מעליה וכעבור כמה דק' חזרה אלי בחורה בשם אודליה שהציגה את עצמה כאחראית (למרות שיש לי ספק רב שהיא אכן כזאת), אודליה טענה בתוקף שאף-אחד לא דיבר איתי על זיכוי בגין הממיר, וטענה שהיא גם שמעה את הקלטת השיחה שלי מול יבגני, כאשר ביקשתי להקשיב להקלטה שוב יחד איתי היא סרבה ואחרי שהתעקשתי היא הודתה שהיא בכלל לא הקשיבה להקלטה מעולם. לאחר שיחה ארוכה שבה הבחורה הראתה רק יחס מתנשא ומזלזל כאשר היא ביטלה בתוקף את עמדתי הצודקת הוחלט שיבגני יחזור אלי תוך כמה דק' מפני שהוא נמצא כרגע במשמרת.
אחרי שעה שבה אף אחד לא חזר אלי יצרתי קשר שוב עם המוקד שלכם והנציגה שענתה לי אמרה שיבגני כרגע נמצא בשיחה וברגע שהוא יסיים אותה הוא יצור איתי קשר. כעבור שעה נוספת יצרתי שוב קשר עם המוקד שלכם והנציגה מהמוקד הטכני שענתה לי הפעם שיקרה לי ואמרה ש "יבגני רק עכשיו הגיע למשמרת" ושתכף הוא יחזור אלי. מיותר לציין שבשלב זה כבר הייתי מאוד עצבנית ומאסתי כבר בכל השקרים והסיפורים של הנציגים השונים ולכן אמרתי לה שאני לא יורדת מהקו עד שיבגני יענה לי, וכך הייתי 20 דק' על הקו ובסופו של דבר דיברתי עם יבגני שהודה בפני שהוא טעה ורשם הערה לא נכונה ושבאמת צריך לזכות אותי ולא לחייב אותי לא בגין הממיר ולא בגין הביקור של הטכנאי.
התלונה שלי היא מפני שלאורך כל הדרך השרות מצדכם היה פשוט מתחת לכל ביקורת, דיברתי עם אין סוף נציגים של החברה במשך כל הבוקר עד הצהריים בשיחות שאת רובן אני יזמתי.
אני בעיקר מעוניינת להתלונן באופן אישי על אודליה "האחראית" שבלי לשמוע את עמדתי ולבדוק אותה מול יבגני (שבעצמו הצדיק אותי) טרחה להבהיר לי טוב טוב שאני זו שטועה. הבחורה הזאת עשתה בתור אחראית את כל השיקולים המוטעים האפשריים, בנוסף היא שיקרה ובסופו של דבר "נפטרה ממני" בכך שהעבירה את המשך הטיפול ליבגני שהוא כביכול זוטר ממנה.
אדון קמינר מכתב זה נועד בכדי להסב את תשומת לבך להתנהלות האומללה במוקד שלך ולטיפולך האישי בנושא.
נכון ליום ג' ה- 25.3.08 אמי- אורנה דיברה עם נציג בשם אבינעם והביעה את רצונה להישאר לקוחה שלכם למרות הכל ורק לקבל פיצוי הולם.
למרות הכל אני מעוניינת לציין לטובה את הטכנאי ליאור שהיה נקודת האור היחידה בכל הסיפור הזה והיה פשוט מקסים.

עלבון, כספי, סוג הנזק :
פיצוי הולם! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה