פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות נוראית של חברת HOT נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 2007 עברתי דירה והחלטתי הצטרף לשירותי הטלפון והאינטרנט של חברת HOT. בעת ההצטרפות בחרתי בחבילה הכוללת התחייבות בת 12 חודשים במסגרתה אני מקבלת קו טלפון במחיר קבוע וכן 2000 דקות שיחה חינם לרשתות HOT ובזק.
בחודש מרץ 2008 התחלתי לחפש דירה חדשה. בעת חיפושי אחרי דירה התקשרתי למוקד שירות הלקוחות על מנת לברר האם בדירה בה אני מעוניינת לגור יש תשתית של HOT. רק בכדי להיות בטוחה התקשרתי פעמיים במהלך חודש מרץ ובשתי הפעמים קיבלתי תשובה כי ברחוב התירוש 16 במושב כפר שמואל (מועצה אזורית גזר, סמוך לרמלה) קיימת תשתית.
ביקשתי להזמין טכנאי ליום המעבר, 3.4.08 אך נאמר לי כי בתאריך הנ"ל לא ניתן לבצע התקנה מאחר והמערכת של HOT עוברת שדרוג בין התאריכים 2-8.4.08. לגן, בלית ברירה, קבעתי עם מתקין ביום 1.4.08 בין השעות 17:00-19:00. יש לציין כי הגעתי לכפר שמואל במיוחד מירושלים (מקום מגורי עד ה-3.4.08).
ביום ההתקנה, בשעה 08:40 בבוקר התקשרתי למוקד שירות הלקוחות וביקשתי להיות הראשונה בסבב של המתקין. בשעה 17:15 התקשר אלי המתקין ואמר לי כי הוא יוכל להגיע אלי רק בשעה 20:00. כמובן שהדבר לא עבר אצלי על סדר היום ומייד לאחר השיחה עם המתקין התקשרתי לשירות הלקוחות וביקשתי לדאוג שהטכנאי יגיע אלי עד השעה 19:00 כפי שקבענו (מאחר והיה עלי לחזור לעבודה בירושלים בשעה 19:30). התשובה שקיבלתי מנציגי החברה בעת שיחת הטלפון הייתה שהם לא יכולים לשלוט בזה וכי מדובר בחברה קבלנית המתקינה את התשתית, וגם כאשר ביקשתי ליצור קשר עם החברה הקבלנית נאמר לי כי מדובר במידע חסוי ואי אפשר למסור אותו.
משהגיע המתקין לביתי, כמובן שלאחר השעה 19:00, השמש כבר החלה לשקוע והאזור סביב דירתי החדשה (יחידת דיור) היה חשוך והמתקין לא את הקופסא אליה הוא אמור להתחבר ועל כן עזב את המקום מבלי לעשות דבר.
למחרת בבוקר, 2.4.08 התקשר אלי בחור חביב בשם דרור, אמר לי שהוא אחד האחרים בחברת ההתקנה החיצונית, ואמר שלא קיימת תשתית בדירה שלי (למרות שבמוקד שירות הלקוחות נמסר לי במהלך חודש מרץ שיש תשתית) וכי יש להגיע לחפור תשתית והדבר יעשה ביום ראשון. אמרתי לדרור כי לא מקובל עלי להישאר בלי אינטרנט וטלפון במהלך סוף השבוע והוא דאג שיגיע מתקין ביום חמישי בבוקר (3.4.08) ויעשה לי תשתית זמנית.
ביום חמישי בבוקר התקשרה אלי בחורה בשם דורין שמסרה לי שבגלל שדרוג המערכות לא ניתן יהיה לחבר אותי לאינטרנט אלא רק לקו טלפון. באפון טבעי התרגזתי, הרי הכל היה יכול להיפטר כבר ביום שלישי אם המתקין היה מגיע בזמן.
כך נותרתי בלי אינטרנט מיום שלישי 1.4.08 (מכיוון שהעברתי את המודם מדירתי הישנה בירושלים לזו החדשה) עד היום ובגלל שדרוג המערכות של החברה לא יהיה לי אינטרנט עד יום 8.4.08. חשוב לציין – גם אני וגם החבר שלי עובדים באופן רציף עם אינטרנט מהבית. חבר שלי בונה אתרי אינטרנט ומנהל תוכן של שני אתרי אינטרנט וכל התקופה הזו הוא נותר נטול יכולת עבודה והפסיד ימי עבודה. אני דוברת של קבוצת כדורסל ומנהלת בה בעת את אתר האינטרנט של הקבוצה וגם אני נותרתי בלי יכולת לעבוד.
זאת ועוד, המתקין שהגיע אלי ביום חמישי 3.4.08 היה בלחץ עבודה נוראי ועזב את הדירה מבלי לבדוק הקו הטלפון עובד וכרבע שעה לאחר שעזב הרמתי את מכשיר הטלפון וגילתי שאין לי קו. כמובן ששוב התקשרתי למוקד שירות הלקוחות. לעצרי אף אחד לא הצליח לתת לי תשובות והבטיחו לי כי בשעה 14:30 יתקשר אלי מנהל. המנהלת (אדריאנה) התקשרה רק בשעה 15:20 ואמרה לי שהיא דואגת שיגיע אלי מתקין בין השעות 17:00-19:00. אחרי מסכת הייסורים שעברתי עם החברה היה ברור לי שהמתקין לא יגיע בשעות הללו ואכן בשעה 18:00 לערך הוא התקשר ואמר שהוא יגיע רק בין 19:00-21:00.
ביום שישי בבוקר התקשר אלי בחור בשם אלי, לבדוק היכן עומדים הדברים. לאחר שיחה ארוכה הבהרתי לאלי כי ברצוני להתנתק מחברת HOT, משירותי האינטרנט כמו גם משירותי הטלפון, כל זאת כמובן ללא קנס לאור ההתנתקות לפני תום שנת ההתחייבות. אלי אמר שאין בעיה ושהוא ישלח אלי פקס סיום ראשון על הבוקר. הפקס טרם הגיע.
בלי קשר לתביעה שאני הולכת להגיש נגד החברה על אובדן ימי עבודה שלי ושל החבר שלי, על עוגמת הנפש, על עלות שיחות הטלפון (מהנייד שלי) לחברה במהלך הימים שבין 1-3.4.08 ועל הוצאות הרכב עבור הנסיעה שערכתי במיוחד ביום 1.4.08 מירושלים לכפר שמואל וחזרה, נאי דורשת לקבל פקס ובו אישור כי אתם מתנקים אותי במיידית מכל שירותי האינטרנט והטלפון אליהם אני מנוייה אצלכם כל זאת מבלי לחייב אותי בגין עזיבתי אתכם לפני תום מועד השנה.
כמו כן, אני דורשת לזכות אותי עבור הימים בהם נבצר ממני להשתמש באינטרנט ובטלפון – החל מיום 1.4.08 ועד לרגע ביצוע הניתוק.
וגם עוגמת נפש סוג הנזק :
התנתקות לאתר מהשירות בלי גביית קנס על אי מילוי התחייבות בת שנה לחברה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה