פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי מיכאל
פונה אליכם מחוסר ברירה מנוי בכתובת הזו שרוצה בסה"כ לעדכן הוראת קבע וחודש אחרי שאני שולח ומברר ישר שההוראת קבע אכן הגיע אני מקבל מכתב על אי תשלום הכל טוב ויפה אני ואני מבזבז עוד יום עבודה על בנק כדי להחתים את הוראת קבע שולח אליכם אישור ומוודה עוד פעם שהאישור אכן הגיע. חודש אחרי אני מקבל מכתב הזהרה על ניתוק האינטרנט על אי תשלום ואי עמידה בתשלום של שירותי הכבלים ובנוסף מוסיפים לי תשלומים על הגביה.
אני מבקש לבדוק את הנושא בקפדנות ולעמוד באמינות המידע שאתם מוסרים ללקוחות . ולהוריד ממני כל החיובים שאתם הוספתם בגלל הטעויות שלכם.
בימים אלא אני שוקל לעזוב את החברה שלכם מחוסר אמינות כלפיכם ומחוסר יעילות שלכם.
אני סטודנט והכבלים היא פרבילגיה יקרה בשבילי , לכן אני לא חושב שזה שווה את זה , כל הבזבוז זמן בטלפונים ובהמתנה בבנקים , ועל ההרגשה הנוראה בגלל המכתבים שאתם שולחים ללקוח......
אני הודה לכם עם תחזרו אלי עם תשובה שישנה את הדעתי.....
המנוי רשום על שם 039987151 הדס רוזנטל ואני הוא גורם המשלם עבור השירות.
אני זמין בטלפון 0547751556
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוח התקבלה בחברתנו וטופלה מולו עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה