פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות טכניות שלא תוקנו, והרצון להתנתק ללא הצלחה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הופיעו לנו קפיצות בשידורי הטלויזיה (פריזים בעגה המקצועית).
פנינו לשירות, ותואם לנו טכנאי, הטכנאי הגיע, סידר משהו ואמר שהבעיה נפתרה.
כבר בהמשך הערב חזרה הבעיה ונאלצנו לתאם טכנאי נוסף (יש לציין כי כל טלפון למוקד טומן בחובו זמן המתנה ארוך ותמיד מובטח לנו כי יחזרו אלינו ולעולם לא עומדים בזמנים אליהם התחייבו). מאז ועד היום כ-4 טכנאים בהם גם בכירים לא תיקנו את הבעיה, כך שקרוב לחודשיים כבר בילתי נסבל לראות טלוויזה בביתנו.
הטכנאי הבכיר האחרון טוען שמצא את הבעיה ומדבר בתשתית מחוץ לבית, בשמחה גדולה חשבנו כי באו צרותנו לסון, אך טעות היתה בידינו.
אמנם הבעיה נתגלתה, אך אין לדעת מתי תטופל!!! זה בידי מחלקת תשתיות...
לאחר חודש וחצי של כעסים, החלטנו שאנו מעוניינים להתנתק, הובטח לנו כי יחזרו אלינו בתוך 3 ימי עבודה, מה שכמובן לא קרה, המשכנו לרדוף אחרי שירות הלקוחות,כאשר חזרה אלינו נציגה היא לא יכלה לספק לנו תשובות ולכן ביקשנו לדבר עם בכיר כלשהו, השיחה עמו תואמה למחר, אני מקווה שלא נתבדה שוב והוא יתקשר.
או שהתקלה תטופל במיידי או שינתקו אותי!!!!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
הלקוח אינו מנוי לשירותי החברה תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה