פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוק זכויות הצרכן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח'המלאכה 15,פרק תעשיות אפק ראש העין 48091 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד :רשות הסתדרות לצרכנות
א.ג.נ 2.04.2008
הנדון:הפרת חוק הגנת הצרכן
לפני מספר שנים ב17.08.05 קיבלתי במסגרת מבצע משולב ספק ותשתית שירותי גלישה לאינטרננט מחברת נטוויז'ן בע''ם . נתתי הרשה לחיוב חשבוני על ידי כרטיס אשרי אך ו רק לחברת נטוויז'ן בע''ם.
חברת נטוויז'ן בע''ם משתפת פעולה עם חברת הוט ו מספקת תשתית גלישה לאינטרננט על ידי חברת כבלים הוט .
כעבור זמן פניתי לחברת נטוויז'ן בע''ם וביקשתי מבצע משולב אחר מתאריך1.11.07
כיבלתי מ בני זיתוני, פניות הציבור, נטוויז'ן 013 ברק בע"מ תשובה רישמית:
מר ואדים סיבנקוב שלום רב, בהמשך לשיחתנו מהיום ה-1.11.07 מספר אסמכתא : 5967078 הריני מעלה את תוכן שיחתנו בכתב כדלקמן :

1. החל מתאריך ה – 1בנובמבר 2007 לפי בקשתך מעודכנת חבילת התקשרות לאינטרנט הכוללת : אינטרנט מהיר בכבלים במהירות 1.5MB/128kb כולל תשלום לכבלים מחיר 82.95 ₪ לחודש, בהתחייבות לשנה. בתום שנה המחיר 49.95 ₪ לחודש לנטוויז'ן בלבד. המחירים כוללים מע"מ.
2. העסקה לעיל מעודכנת על מנוייך המזוהה במערכותיה של חברת נטוויז'ן לפי שם המשתמש .
3. העסקה הינה בכפוף לתנאי השירות המצורפים למסמך זה.
4.
שלחתי מכתב רשום לחברת HOT בע''ם בתאריך 2.11.07 והודעתי על שינוי בתאני המבצע של נטוויז'ן בע''ם. (צילום חשבונית מצורף.) פניתי גם לחברת כרטיסי אשרי Cal ובקשתי להפסיק לחייב חשבוני ללא הרשה לחברת HOT בע''ם.
מחודש נובמבר 2007 נציגי שרות לקוחות של חברת HOT התחילו להתקשר אלי ולידרוש לתת נתונים של כרטיס אשרי שלי ולאיים לנתק את הגישה לאינטרננט.
אני אמרתי לנציגי חברת HOT שיש לי הסכם אך ורק עם חברת נטוויז'ן בע''ם – הם (נטוויז'ן בע''ם) התחייבו לספק לי גם ספק גם תשתית שירותי גלישה לאינטרננט.ואני משלם כל חודש ל חברת נטוויז'ן בע''ם עבור שירותי האלו.
חברת HOT טענת שלא מכבלת תשלום מחברת נטוויז'ן וצוברת כל חודש חוב עבור תשתית שירותי גלישה לאינטרננט.
נציגי שתי חברות האלו מתקשרים כל כמה ימים ומפילים לחץ כדי שאני אפצל את החבילת תיקשורת ו דרשים לשנות תאני העסקה.
אני מפחד שכל החובות שחברת HOT צברה הם רוצים להטיל אלי אף אל פי שאני מציית לתאני העסקה ומשלם סדיר כל תשלומים. בשיחה טלפונית עם נציגי שירות נטוויז'ן התברר : שחברת נטוויז'ן בע''ם שכחה להעביר קובץ לחברת HOT ונוצר חוב.
יש לי כמה שילות:
1. אם חברת HOT לא מקבלת תשלום עבור שירותי תיקשורת ש הם מספקים למה אחרי כל האיומים ומכתבי ניתוק הם לא מנתקים לנו אינטרננט אחרי 5 חודשים ?
2. למה חברת נטוויז'ן בע''ם אחרי שסגרה איתנו את העסקה ב1.11.07 דורשת בכוח לשנות את החבילה?
3. למה חברת הוט ש אין לנו התחיבות כלפיה דורשת מאיתנו נתונים של כרטיס אשרי שלי ?

אני זקוק לעזרתכם משפתית כי אני מרגיש חסר אונים ודרוס בין שתי חברות גדולות.
אני מצרף הסכם הספקת שירות חברת נטוויז'ן בע''ם , מכתבי ניתוק הוט, חוב שהצתבר בהוט.




בכבוד רב
סיבנקוב ודים
כפר סבא
ארזים 4-16
טל' 0508940081




















עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה לקבל את השרות עד תאריך סייום ההסכם. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוח התקבלה בחברתנו וטופלה מולו עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה