פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק משירותי הכבלים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
החל מיום 27/1/08 אינני נמנית בין לקוחות הכבלים מאחר ועברתי ללוויין.
בהתאם למה שסוכם ביני בין נציג יס, הם אלו שיעדכנו את הוט באשר לרצוני להתנתק מהם.
לאחר שראיתי שבחודש פברואר חשבון הבנק חוייב בסכום חודשי מלא פניתי להוט ע"מ לברר את פשר הדברים והוברר כי חברת יס, כביכול לא הודיעה על רצוני להתנתק.
אלא מאי, הלווייין כן הודיע לחברה כי ברצוני להתנתק מהם ויש להם אישור על קבלת הודעת הניתוק.
מאז אני פניתי פעמים מספר להוט ע"מ שינתקו אותי מהשידור שכן אינני משתמשת בו ושישלחו חשבוניות בהתאם, אך לא זכיתי למענה משום נציג ומסרו שהדבר בטיפול.
יחס מזלזל ואי טפול בבעיה, הדבר נמשך זמן רב מדיי.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי!!!!!!!!1 פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוחה התקבלה בחברתנו וטופלה מולה עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה