פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד 10.4.08
הוט טלויזיה בכבלים
מחלקת שרות לקוחות


הנדון : התעללות וזילזול בלקוח ;
מס' מנוי : 10012686 ו- 11005874 מס' טל'- א.ג.נ

במהלך חודש דצמבר וינואר בקשתי להתנתק מהשרות של חברת הכבלים כל חודש דצמבר הם מסרו לי שיתקשרו אלי ולא התקשרו היתי מתקשר אליהם לפחות פעמיים בשבוע לתאם מועד לניתוק עברתי לשמור לקוחות והסברתי להם שאני עובר דירה מרמת גן לתל-אביב ואני מעוניין להתחבר לחברת הלווין וכך ניזרקתי ממחלקה למחלקה עד אשר בתאריך ה- 11.1.2008 תואם לי ניתוק ב- 10.2.2008, ללא שעה הסברתי להם שאני לא יגור בדירה מ- 20.1.2008 ונמסר לי ע"י הטלפנית שזו בעיה שלהם ומ- 11.1.2008 אני לא יחוייב יותר ולגבי שעת הניתוק יחזרו אלי ולגבי הממריים אין להם מי שיבוא לקחת הם כבר יקחו אותם מהבית החדש.
ב- 10.2.2008 בשעה 21:00 התקשר אלי הטכנאי של הוט ומסר לי שהוא בנכס ורוצה לנתק אמרתי לו שאין לי בעיה שינתק אני לא בדירה אני גר בתל אביב ושהוא יכול לנתק אבל שיבוא אלי לתל אביב כדי לקחת את הממרים והמודם הוא מסר לי שזה לא התפקיד שלו הוא מנתק ושאני יתקשר למחרת למספר : 1-801-700-700 ושם יתאמו לי מועד שטכנאי יגיע אלי לאסוף את הציוד .
למחרת שוב התקשרתי להוט ואחר שעתיים של המתנה ושהם מסרו שיחזרו אלי ולא חזרו תואם לי מועד לתאריך 17.2.2008 בשעה 19:00-21:00, כמובן שחיכיתי בבית והטכנאי לא הגיע!!!
למחרת התקשרתי להוט ושם נמסר לי שזה טעות הפניה לא הגיע לטכנאי מכיוון שיש להם מערכת מחשוב חדשה ובכלל אין להם אפשרות לאסוף בתל אביב מכיוון שזו חברה שונה ושאני ילך לדירה ברמת גן וישאיר את הציוד אצל השכניים או בפתח-תיקוה אצל ההורים שלי אחרי שהסברתי להם שהשכנים שלי הם לא מחסן ואני לא בקשר איתם הם מסרו לי שהם יחזרו אלי כמובן שהכבלים לא חוזרים ואחרי שהתחננתי ובקשתי נקבע לי עוד מועד שאני לא זוכר וכמובן שהטכנאי לא הגיע.
בתחילת חודש אפריל קבלתי מכתב מאים בדואר ממחלקת הגביה של הכבלים בסעיף 3 " למרות פניות חוזרות ונשנות, ובניגוד להתחיבויותך לא השבת את הציוד עם ניתוקך מן השרות" סעיף 5" הינך נדרש/ת
בזאת להחזיר את הציוד בתוך 10 ימיים ממועד משלוח מכתב בזה" סעיף 7 "באם לא יוחזר הציוד תוך המועד האמור לעיל, תאלץ HOT לנקוט בכל הצעדים השמורים לה בדין לשם גביית חובה ותיקון נזקיה, במקרה כזה תידרש/י לשלם גם הוצאות משפט ושכר טירחת עו"ד. סעיף 9 התראה נוספת לא תשלח.
מפוחד כולי התקשרתי להוט שוב המתנתי כ- שעתיים על הקו ואז הוסבר לי שאין אפשרות לתאם מ- 19:00-21:00 אלא רק מ- 17:00-19:00 ותואם לי מועד ל 9.4.2008 משעה 17:00-19:00 ויתקשרו אלי יום לפני כדי להזכיר לי הסברתי להם שאני יוצא במיוחד מהעבודה מוקדם ושבאמת יגיעו אמרו לי שעל טעויות לא חוזריים והם יגיעו בזמן ואין לי מה לדאוג.
ב- 9.4.2008 בשעה 18:00 אחרי שלא התקשרו אלי וחיכיתי בבית כדי לסיים את הפרשה התקשרתי לכבלים ואנה לי מוקדן בשם אייל שמסר לי שאין לי מה לדאוג והשעה 18 ולטכנאי יש עוד שעה להגיע אמרתי לו בסדר אין לי בעיה אני בבית ואני רוצה לסיים אם זה הוא מסר לי שהטכנאי יגיע בקשתי מימנו להתקשר שוב אחרי 19:00 כדי להיווכח שהוא לא יבוא וזו הפעם השלישית כבר ויש גבול להתעללות .
בשעה 19:15 התקשר אלי אייל ונדהם לשמוע שהטכנאי לא הגיע והוא מסר לי שהוא יברר.
אייל חזר אלי בשעה 20:30 ומסר לי שוב את סיפור המחשביים וזו מערכת חדשה הסברתי לו שחבל שלא הקלטתי את השיחה הקודמת הוא פשוט חוזר על אותה שיחה אייל ביקש מימני להמתין עוד פעם בבית אמרתי לו שאני לא עובד כבלים יש גבול להתעללות אני לא ימתין משעות הבוקר ויפסיד יום עבודה נוסף הסברתי לאסף שאני רוצה שהטכנאי יתאם איתי ויגיע בשעות הערב מה לעשות אני עובד.
אני מבקש מכם לסיים את ההתעללות!!!


Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה