פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/2 הצטרפתי רשמית כלקוח של הוט במבצע טריפל הכולל טלפון, אינטרנט וכבלים. סוכם עימי מראש כי הסכום לתשלום חודשי יעמוד ב6 החודשים הראשונים על 189 ש"ח בלבד כולל הכול. בפועל נדהמתי לגלות החיוב הראשון סכום של 290 ש"ח אשר התפצל ל3 סעיפים לא מובנים ללא אפשרות לדעת על מה החיוב וללא שישלח אליי חשבון חודשי בדואר. פניתי בטלפון לשרות לקוחות בחברה ולא ידעו להסביר לי פשר החיוב-אמרו שישלו בקשה ויחזרו. בפועל לא חזרו לכן נאלצתי להתקשר שוב וגם אז נתנו לי הסבר חלקי על מה החיובים. סוכם ששוב יחזרו אליי עם תשובות ולא חזרו. במרוצת הזמן הגיע נוכחתי לדעת כי התוכן בכבלים הוא מתחת למצופה וקיבלתי גם חשבון שני עם סכום גבוה מעל מה שסוכם ללא שום הסבר. אז התקשרתי בשלישית כאשר יש לציין שעדיין לא חזרו אליי מהפעם השנייה. שוב לא ידעו איך להסביר לי כמה ולמה. נוכחתי לדעת שגם חוייבתי על אינטרנט למרות שהסיכום היה ללא עלות. ביקשתי בפקס החשבון על מנת לצפות במה אני מחוייב והפקס לא הגיע. התרשרתי ברביעית כעבור ימים מספר וביקשתי להתנתק מהכבלים, לקבל זיכוי כספי על מה שחוייבתי שלא כדין ואמרו לי שישלחו בקשה לקשרי לקוחות לחזור אליי תוך 3 ימי עסקים. מכיוון שלא חזרו גם אחרי 4 ימי עסקים שלא למרבה הפעתי, הרמתי טלפון בחמישית ונציגה מסרה על עומס וכי היא שולת מייל "בהול" כהגדרתה לחזרה דחופה אליי עוד היום מה שלא היה בפועל אזז הרמתי טלפון בשישית ושוב נאלצתי להסביר כל מה שעברתי. מסרתי לה שאיני מוכן לרדת מהקו עד שלא אקבל תשובות לחיובים התמוהים. מסרה שאני מועבר למעקבה האישי ושולחת בקשה למחרת לחזור אליי בין 12:00-15:00 בתאריך 10/4 ומשזה לא קרה ולא חזרו הרמתי טלפון ולא ניתו היה להגיע לשירות עקב עומסים כבדים של המתנה. כך שבמשך חודש וחצי בקירוב אני לא מקבל תשובות ולא יודעים לתת לי תשובות או לחזור אליי על אף התחייבויות בלתי פוסקות.
בלית ברירה כלקוח מאוכזב שנתקל בחווית שירות מהגרועות שקיימות וכבעל ניסיון שבמקצועו נותן שירות בעצמו, נאלץ אני לפנות לגורמים חיצוניים על מנת להסתייע בידם להגיע לסיומה של הפרשייה המיותר והמעליבה.
עלבון, בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי,זיכוי כספי, ביטול כל ההתחיבויות והתנצלות בכתב פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
דוברות HOT שם ותפקיד:
תודה על פנייתך HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר הנדין על מנת לטפל בפנייה במישרין. הלקוח מעודכן באופן שוטף עד גמר הטיפול בפנייתו.


תגובה:
אגף פניות הציבור של "HOT" ישמח להמשיך ולעמוד לשירות לקוחותינו בכל עניין, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה