פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על ציוד שהוחזר נושא התלונה:
ממון הילה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏28 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש דצמבר האחרון החלטתי לעבור לייס .
לא שזה היה סיוט מהגע\יהנום להתנתק מהוטחוייבתי בחשבונית פברואר שהגיע אלי 220 ש"ח על אובדן ציוד , אני את הציוד החזרתי ואף יש לי מסמך חתום שנתן לי הטכנאי שאסף את הציוד מביתי שכל הציוד הוחזר ממירים טלפוניה ואינטרנט.
פניתי עד היום 5 פעמים להוט בעניין ורק נתקלתי בנציגים שמנתקים טלפון ומעבירים אותך בלי סוף ממש מייאש אני על סף תביעה איתם .
רק פנייה עם תלונה לגבי גזית מרדיו 103 מזיזה אצלם דברים ככה שמעתי
זה בלתי אפשרי פשוט להתקשר ולהתייעץ עם מוקד השרות שממש לא נותן שירות
זה ביזיון
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה