פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות בזוי, חיובים שגויים, קשיים בניתוק וחיוב בקנסות בלתי צפויים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר, עם סיום החוזה וההתחייבות בחברת הוט למבצע טריפל ביקשנו להתנתק מחברת הוט (מספר מנוי 405083)
לאחר עשרות (!!!) שיחות ושעות על גבי שעות בנסיונות לתאם מועד ניתוק (מבטיחים לחזור ולא חוזרים, מושכים זמן וטוענים שאין אפשרות ליצור קשר עם מחלקת הניתוקים אלא צריך להמתין לטלפון תוך 3 ימי עסקים שכמובן לא הגיע).
לאחר 3 שבועות הצלחנו סוף כל סוף במשימה ותיאמנו מועד לניתוק.
הטכנאי בא ואסף את הציוד ביום ובמועד שנקבעו (כל הכבוד לטכנאי - צדיק יחיד בסדום!!!!)
לאחר כחודש גיליתי חיובים בלתי צפויים בכרטיס האשראי.
כשהתקשרתי לברר על פשר החיובים, נאמר לי שככל הנראה מדובר בקנס על התנתקות לפני הזמן.
שוב החלה סאגה של בזבוז הזמן - אין עם מי לדבר!!! בכל פעם אחרי המתנה ארוכה עונה נציג, אומר "תודה על ההמתנה", מייבש אותך על הקו, לא מצליח לספק תשובות ענייניות, מבטיח לחזור ולעולם לעולם לעולם לא חוזר!!!!
על סף התמוטטות עצבים, אני פונה בקריאה נרגשת ודורש:
1. החזר כספי מלא לאלתר של כל החיובים שנגבו שלא כדין!
2. טלפון ישיר של מחלקה או אחראי על תלונות הציבור של הוט שאליו אפשר לפנות ולפתור את כל אי-ההבנות באופן ישיר ולא בשיטה של "יחזרו אליך תוך שעות/ימים!"


יוני


העמסת קשיים בהתנתקות וגזילת כספים שלא כדין סוג הנזק :
החזר הכסף שנגזל וטלפון ישיר לפניות הציבור! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה