פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אני לקוחה מיואשת. נואשת ליחס. טיפול בבעיה + פיצוי או ניתוק. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב,

אני מתחננת לעזרה.
לעזרה אמיתית. עייפתי מלשוחח עם מוקדנים חסרי תועלת וכוח שמבטיחים הבטחות ומדקלמים דיקלומים ריקים, אך לעולם אינם מחזירים טלפון או מכניסים תוכן אמיתי למילים. אני מתחננת בכל לשון של בקשה לדבר עם "מבוגר אחראי" אחד שמילותיו אינן ריקות ומתוכן ויכול להזיז דברים. מתחננת. אני כבר הגעתי לדמעות. אני כבר לא יודעת מה לעשות. אני מבינה שאני האזרח הקטן מול החברה הגדולה האימתנית. אבל אני מתחננת ליחס. אני לקוחה של הוט מעל 10 שנים. משלמת את מיטב כספי. והם מתעלמים ממני לחלוטין. אני לא מצליחה אפילו לדבר עם מישהו נורמלי ואחראי. פשוט עצוב.
אני עברתי דירה בתחילת פברואר. באו, התקינו, הלכו. עד כאן הכל בסדר. בדיוק לעשרה ימים.
מה- 10 לפברואר אני סוחבת תקלות מכל הסוגים ולהלן הפירוט:
1. לא היה לי אינטרנט קרוב לחודש (אני חייבת לציין שמוקד שירות האינטרנט דווקא טיפל בבעייתי באופן יחסי בצורה סבירה ואף זיכה אותי על החודש. כמובן שהנציגה הציגה את הזיכוי כצ'ופר השנה בעוד אני התעקשתי להעמיד אותה על דיוקה שזה החוק וזה מה שמגיע לי בחברה מתוקנת. לא מעבר. אם אתה לא מקבל שירות. אתה לא משלם. הגיוני לא?)
2. לא הייתה לי טלוויזיה בכלל קרוב לשבועיים וחצי (אף ערוץ!!!)
3. עד היום אין לי VOD וכל שירות שעובד על תקשורת חוזרת.
4. עד היום נעלמים לי ערוצים לפרקים. (פתאום מופיעה לי הודעה שעליי להזמין את ערוץ 2...)
5. מידי פעם שכבר כן רואים טלוויזיה, יש נתקים בשידור. התמונה נתקעת לשבריר שנייה כל כמה דקות.
6. לא קיבלתי חשבונית אחת מתחילת המעבר. אני מבקשת לשלוח אלי לתיבת הדואר המעודכנת אצלם, את כל החשבוניות מתחילת 2008. (כבר ביקשתי כמה וכמה פעמים מנציגי השירות שלכם ועוד לא הגיעה חשבונית אחת!) נא לא להפנות אותי לערוץ החשבונית בממיר מכיוון שגם הוא לא עובד...
7. הבוקר, הצצתי בחשבון הויזה שלי ונדהמתי לגלות שהתחלתי לשלם 38.79 ₪ על שירותי הטלפון שלכם מבלי שביקשתי זאת!! אין לי טלפון קווי בבית!!! מעולם לא היה!!!. האין זו גניבה?
8. תוסיפו על כל התקלות האלה, יחס משפיל, התעלמות והבטחות שוא.

לאחר כחודש וחצי שלא טופלה אף בעיה וגם לא התקשר אף נציג בכיר, איש לא חזר אליי למרות תחנוניי החוזרים ונישנים. החלטתי להתנתק מכם. ועכשיו שלושה שבועות אני מתחננת שינתקו אותי. כל שיחה אומרים לי שיתקשרו אלי במהלך היום על מנת לקבוע טכנאי לניתוק ושוב, כמובן שאיש לא טורח לחזור אלי. פשוט התעלמות. אין גרוע מזה. ההתנהלות מולכם הפכה עבורי לסיוט. כל שיחה איתכם הורסת לי את היום. ומסתיימת בדמעות. אני מיואשת.

במהלך החודשים האחרונים ביצעתי אין ספור שיחות שלפון לשירות שחלקן מתועדות וחלקן לא. כבר עליתי על כמה שיחות שאני יודעת שביצעתי ואינן מופיעות אצלכם במחשב. תמוה.

אהבתי את הניסוח אצלם באתר, "אם אתם מעוניינים לאמר תודה..." מצחיק.


יעל קובי, ת"א
052-2755993
(זה הטלפון המופיע אצלם)


עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון התקלות + פיצוי ראוי או ניתוק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה