|
|
|
|
|
|
כבל מתנדנת מעל חודשים באויר - ללא טיפול |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באמצע חודש פברואר, בזמן סערה כבבל התנתק מהקיר ומאז הוא מתנדנד בגובה מטר וחצי מהרצפה.
מכוון שהאזור משמש חניה לביניין, צלצלתי לשרות לקוחות של חברת הוט כבר באותו זמן (להזכירכם זה היה בפברואר), לאחר 2 שיחות (בשיחה הראשונה כניראה לנציג שרות לא היה ברור מה הבעיה) הודיעו לי שכייוון שזאת בעית תשתית זה יקח כ-3 שבועות לטפל בביעה.
מאז הביעה לא טופלה ולאחר כשש שיחות אם נציגים שונים הוא בתאריכים שונים אני מחפשת פתרון לבעיה (חוץ מלנתק את כל הבינין מהכבלים)
אשמח לעזרתכם
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
דוברות HOT |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתך HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב הויכמן על מנת לטפל בפנייה במישרין. הלקוחה מעודכנת באופן שוטף עד גמר הטיפול בפנייתו.
|
תגובה: |
אגף פניות הציבור של "HOT" ישמח להמשיך ולעמוד לשירות לקוחותינו בכל עניין, |
פתרון: |
|
|
|