פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום בלתי מוצדקת והתחמקות החברה מראיה והוכחה להצדקת התשלום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יקום כתובת:
תיאור הבעיה:



לאתר שיטוט קצר באתרכם, ובאתרים נוספים, הבנתי כי לדאבוני חברת הוט מתעמרת בשלל לקוחותיה באופן ביריוני, ואופי התלונות חוזר על עצמו בפי הלקוחות השונים.

מאחר ותלונות רבות הדומות לתלונתי כבר מצויות באתרכם - אתאר תלונתי בקצרה. במקביל, אני כמובן מנסה לפנות לקבל תגובת חברת הוט, אך כל פניותינו אל חברת הוט ועורכי דינה נופלות לעת עתה על אוזניים ערלות.
ולהלן מהות התלונה:

ביום 30.4.2003 (לפני כ-5 שנים !) התקשרנו עם חברת הוט לצורך אספקת שירותי אינטרנט. במשך כל אותם שנים שילמנו באמצעות הוראת קבע בבנק, מדי חודש בחודשו, סך חודשי של 45 ש"ח (ויש בידינו כמובן כל הקבלות והראיות לכך שהתשלומים שולמו ונפרעו במלואם).

בחודש נובמבר 2007, ביקשנו להתנתק משירותי החברה לאור איכות שירות ירודה, ניתוקים חוזרים ונישנים וכד'.
לאחר אינספור פניות טלפוניות, וטרטורים בהם הובטח לנו ע"י אינספור נציגים שונים כי יגיעו לנתקנו, ולאסוף הציוד מביתנו, ולאחר שאף קבעו עמנו מספר פעמים בביתנו (ימים שבהם כמובן הפסדנו ימי עבודה וכסף בהמתנה מיותרת ולשווא בביתנו לנציג הוט אשר הבטיח להגיע לבצע הניתוק) - לא הגיע איש מחברת הוט לבצע הניתוק, ורק לאחר שהודענו לחברת הוט על ביטול הוראת הקבע - טרח נציג החברה להגיע לביתנו ולאסוף כל הציוד (כחודשיים לאחר בקשתינו להתנתק !!). עם אסיפת הציוד - קיווינו כי תמה ונשלמה פרשת התעמרות חברת הוט, אך מסתבר כי אין החברה יודעת שובע, וחמדנותה אינה יודעת גבולות.

באופן מפתיע ובלתי צפוי - לאחר כמספר שבועות הגיעה לביתינו דרישת תשלום בסך של 419.92 ש"ח. כל ניסיונותינו לברר מקור החיוב נענו בתשובות מתחמקות.

פנינו לחברת הוט בבקשה להציא עבורנו מסמך כלשהו, הקלטה כלשהי ואף את חוזה ההתקשרות עימם לפיהם אנו מחוייבים לשלם סכום זה - אך נאמר לנו ע"י נציגת השירות כי "לא קיים מסמך מעין זה". בניסיוננו לברר מהות החוב ומקורו - לא התקבלו כל תשובות מאת נציגי השירות. גם כל בקשותינו להמצאת מסמכים המוכיחים את התחייבותינו לתשלום סכום זה - נענו באופן מתחמק. ועד ליום זה, וחרף בקשות חוזרות ונישנות, לא התקבל בביתינו כל מסמך המאמת חוב זה אותו דורשת מאיתנו חברת הוט.

בחודש מרץ 2008 נשלח לביתינו מכתב מעוה"ד המייצג את חברת הוט ובו דרישתו לתשלום הסכום הנ"ל + שכ"ט, בסך כולל של 677.47 ש"ח.
במכתב תשובה אל עוה"ד הנ"ל הבענו שנית את דרישתנו להצגת מסמך המוכיח את טענת חברת הוט. ביקשנו כי ימציא לנו בתוך כשבוע ימים מסמך לאימות טענות החברה לפיהם אנו מחוייבים לשלם סכום זה. ביקשנו כי יציג לנו מסמך החתום בכתב ידינו ו/או הקלטה כלשהי לפיהם חלה התחייבות מצידנו לתשלום הנ"ל לחברת הוט ו/או ראיה כלשהי שאנו מחוייבים בתשלום זה.

עוה"ד התקשר אלינו והשיב לנו טלפונית כי יבדוק את הענין עם חברת הוט (ואף טען כי אנו צודקים בטענותינו...).

לאחר כשבועיים שוב הגיע לביתנו מכתב המתיימר לזרוע אימה ופחד, מאותו משרד עורכי הדין הנ"ל ולפיו - חברת הוט דוחה פנייתנו ועלינו לשלם את החוב מיידית טרם פנייה לערכאות משפטיות.

כל פנייתנו אל חברת הוט ועורכי דינה לקבלת ראיה כלשהי וחוזה ההתקשרות ביננו - עלו בתוהו.
חברת הוט ממשיכה לנהוג בביריונות שאין שני לה. היא מפרה כל חוק ודין, ורומסת ברגל גסה את "חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981".

מאחר ותשלומינו לחברת הוט שולמו ונפרעו במלואם במשך כל שנות התקשרותינו עם החברה באצעות הוראת קבע בבנק, ומאחר וחברת הוט דורשת מאיתנו תשלום שאינו כחוק ואינו כדין ומאחר ואין בידי החברה כל ראיה לחבותינו זו - אנו מבקשים (בפעם החמישית לערך) כי חברת הוט תמציא לידנו הוכחה לאימות טענותיה ו/או לחילופין תחזור בה מטיעוניה.

אנו מבקשים באופן שאינו משתמע לשני פנים להעביר לידינו במיידית כל ראיה ו/או הוכחה ו/או הקלטה ו/או מסמך וכן את חוזה ההתקשרות בינינו לפיהם אנו מחוייבים לשאת בתשלום אותו דורשת חברת הוט, בסך מופרז של 419.92 ש"ח בלא כל הצדקה ותוך דריסה גסה של חוק הגנת הצרכן.

באם אין בידי החברה כל ראיה לחבותינו זו - נבקש כי חברת הוט תחזור מטיעוניה.

מובן כי אילו נאלץ להופיע בבית המשפט - נבקש פיצוי גם בגין עוגמת נפש, ובגין הפסד כל אותם ימי עבודה שבהם המתנו לשווא לנציגי החברה שלא טרחו להגיע כלל , ושערכם לא יסולא בפז, וכן בגין התעמרות ונסיון להוצאת כספים שלא בדרכי יושר, וכן בגין בזבוז זמן. וכמובן שנציג כל שלל הראיות שיש בידינו להוכחה.

לא נקבל כל תירוץ אלא רק המצאת מסמך כתוב וחתום בכתב ידינו וראיה ברורה ובהירה לפיה אנו התחייבנו במודע לשאת בתשלום זה ו/או ביטול כל טיעוני החברה, והתנצלותם בגין הטרטור, ועוגמת הנפש ובזבוז הזמן, הכסף וימי העבודה אשר נגרמו לנו בגין התנהלותם הביריונית.


כספי, עוגמת נפש, בזבוז זמן, סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה