|
|
|
|
|
|
התחברות עם החברה. |
נושא התלונה: |
יום שלישי 15 אפריל 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אין סניפים פתוחים לקהל !!! |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
התחרות לחברה הוט היא דרך הטלפון. לאחר סיכום טלפוניו והתקנה שרותים, יש פאר גדול בין הסיכום לחשבוניות. זה חודשיים וחצי מחובר ל תוכנית שעלותו כולל מעמ הוא 269 שח. לחודש. שיחות לפי 12 אג.לטלפון קווי(בזק,סמייל והוט).
לחברות סלולריות המחיר הוא 33 אג לכל החברות לא כולל מעמ.עד כאן מוסכם ולפי סיכום כולל שיחות עלות מקסימלי צריך להיות 320-330שח. לחודש כולל מעמ.
ראה פלא!!! היום קיבלתי חיוב בכרטיס אשראי על סך.829.33 שח. ו עדיין בלי התשלום עבור חודש זה. יש להוסיף תשלום קודם של359,85 בחודש מרץ
בסופו של דבר חברת הוט חוגגת עם חיובים שלא מגיעה להם.יש לציין שלאחר פניות טלפוניות רבות במשך תקופה זו של 2וחצי חודש ועד היום לא קיבלתי חשבונית בודדת.מה שכן כסף לקחו בגדול. האם אתם יכולים לעזור לי ואך?
תודה
עבור התשלומים ש חויבתי. .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לחייב את החברה לפתוח מרכזי שרות ללקוחות בכל עירש הם פועלים... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור HOT |
שם ותפקיד: |
פניית הלקוח התקבלה בחברתנו וטופלה עד תום. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|