פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע - מנציגת שירות נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לאינטרנט של הוט, נקבע לי שירות ע"י נציגה נחמדה מאוד לתאריך 14/4 בין השעות 17-19. בתאריך המיוחל בשעה 18:10 כאשר הטכנאי עוד לא הגיע ולא התקשר{הובטח לי התראה של חצי שעה} החלטתי ליצור קשר עם חברת הוט על מנת שיבדקו עבורי צפי הגעת הטכנאי כמובן שלא ביקשתי לדעת שעה מדוייקת או דקה מדוייקת אלא צפי מפני שהייתי צריכה לצאת מהבית. ענתה לי נציגה בשם רעות שממנה ביקשתי לדעת צפי היא שאלה מתי נקבע לי והסברתי שבין 17-19 הנציגה אמרה לי שעלי להמתין הסברתי כי אני חייבת לצאת מהבית ושאני אשמח לדעת צפי הגעה, באותו הרגע הנציגה פשוט החלה לצעוק עלי {!} ציטוט: "גברתי את צריכה להביון דבר אחד פשוט הטכנאי לא מתקשר לפני שהוא מגיע ונקבע לך זמן של בין 17-19 וזה מה יש" האם ייתכן?? אני לא הרמתי את קולי על הנציגה ולא ביקשתי בקשה מיוחדת או חריגה. ביקשתי מהנציגה קודם כל להפסיק לצעוק עלי לאחר מכן ביקשתי שוב שתבדוק עבורי ונעניתי בשלילה ציטוט: "אנחנו לא מוקד שיכול לשוחח עם טכנאים אין לנו קשר איתם" ביקשתי שתעביר אותי למוקד שכן יכול ליצור קשר ונאמר שלא קיים אחד כזה, שאלתי האם בשנת 2008 עם טכנולוגיה מתקדמת{הפשוטה היא מירס!} לא ניתן לדעת היכן הטכנאי או ליצור עימו קשר טלפוני? הוסבר לי שלא. ביקשתי את האחראי על הטכנאים הרי הוא יכול ליצור עם העובדים שלו קשר הנציגה הנחמדה ענתה לי שאין אחד כזה הסברתי לה כי לא מקובלת עליי התשובה וכי אני מבקשת את האחראית שלה הנציגה שמה אותי בהמתנה. לאחר מס' דק' היא חוזרת אלי ואומרת לי כך: גברתי הטכנאי שצריך להגיע אליךהוא קבלן חיצוני שלנו ולא ניתן ליצור איתו קשר" שאלתי את הנציגה אם היא יודעת עם מי היא מדברת כי הרי מתחילת השיחה לא ביקשה את שמי{דבר מאוד מקובל בעת מתן שירות!!} ולא את מספר הטלפון שלי, הנציגה אמרה כן אני יודעת כי יש לי שיחה מזוהה בצג הטלפון! הסברתי לנציגה כי התירוץ לא מקובל עלי ושיהיה לה המשך יום טוב.
אני נותרתי מזועזעת! זו לא רמת שירות!! בתור מנהלת בשירות לקוחות של חברה גדולה ומובילה שחרטה על דגלה את ערכי השירות קשה לי להאמין לכזו תת רמה. המצחיק בכל זה הוא שלאחר כ - 2 דקות הפלא ופלא הטכנאי התקשר..
ומה להוט יש להגיד על כך??
ובזבוז זמן!! סוג הנזק :
פיצוי! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוח התקבלה בחברתנו וטופלה מולו עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה