פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי סכום הגבייה השוטף באופן חד צדדי בניגוד להסכם עם נציג המכירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הורי עברו לשירות הדיגיטאלי משרות אנלוגי ולפי ההסכם עם נציג המכירות בהוט נאמר כי השירות יכלול שירות בסיס בלבד ויעלה סכום של 149 ש"ח לחודש.
וכך שילמו הורי במשך שנה ומס חודשים.
בינואר 2008 הורי הפסיקו לקבל דואר מהוט (חשבוניות) אולם במקביל החלו לגבות מהם סכום של 206 ש"ח לחודש וכך עד היום.בבדיקה טלפונית עם נציג הוט נאמר שהסכום המקורי הינו נגבה במבצע לתקופה מוגבלת דבר שלא נאמר בףף אחת משיחות עם הנציגים טרם המעבר לשירוט הדיגיטאלי.הורי המבוגרים מאוד לא רצו כלל לעבור לשירות הזה והסתפקו בשירות האנלוגי אולם השתכנעו כשהבינו שההפרש בין תשלום לאנלוגי ובין תשלום לדיטאלי מסתכם ב-20 ש"ח בלבד התרצו.
בבדיקה באתר האינטרנט של הוט היום גובים עבור חבילת בסיס בלבד סכום של 199 ש"ח כך שאפילו הסכום לא מתאים לאמירות של נציגי המכירות.
אני מבקש לא לקבל תגובות כאלו :
":תודה על פנייתך HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. אחראי פניות הציבור יצר קשר על מנת לטפל בפנייה במישרין. הלקוח מעודכן באופן שוטף עד גמר הטיפול בפנייתו"
עלבון, סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה