פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ייאומן נושא התלונה:
אברהם אבי-חי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד 16/04/08

שלום,
אני מנוי מזה תקופה ארוכה של חברת הוט בתשתית האינטרנט של החברה.

בתור לקוח מרוצה החלטתי להצטרף לשירות הטלויזיה בכבלים,
קיבלתי מספר הצעות מחיר על שרותי הטלויזיה וסוכם בסופו של דבר על מחיר של כ 134 ₪ לחודש בתמורה ל 3 ממירים + 3 חבילות ערוצים, כמו"כ התקנה ללא תשלום.

בפועל סופקו 2 ממירים – אך לא התעקשתי על הממיר השלישי.

כאשר הגיע החיוב הראשון ב 15/12/08 הופתעתי לגלות שחוייבתי בסכום של 242.30 בכרטיס האשראי שלי.

באותו רגע שראיתי את החיוב התקשרתי למוקד הוט לבירור, הגעתי לנציגה נחמדה אשר ביקשה ממני להמתין כי ברצונה לברר מול אותו נציג מכירות, לאחר המתנה קצרה הנציגה אמרה שהחיוב על הסכום הנ"ל הוא שגוי וכבר בחודש הבא אראה את הזיכוי בחשבוני, הודיתי לה ובכך חשבתי שהסיפור תם.

לאחר כחודש ב 15/01/08 שוב שמתי לב לחיוב החודשי אשר היה הפעם על סכום של 265.91 ₪, כמעט כפול(!) מהסכום המקורי, שוב התקשרתי להוט הפעם הגעתי לנציגה אחרת אשר שוב ביררה מול נציג המכירות ואמרה לי שהיא מתנצלת וכבר בימים הקרובים אני אראה את הזיכוי, הנציגה הסבירה לי שהזיכוי התעקב מכיוון שאני מנוי ביחידת סמך (יחידת דיור) ואישור הדבר אורך זמן.

באותו חודש דיברתי כמה וכמה פעמים עם נציגי החברה שכולם אמרו לי שבימים הקרובים אני אראה את הזיכוי, בינתיים הימים התרחקו – ולזיכוי אין זכר, ב 06/02/08 ביקשתי לדבר עם מנהל בנוגע לזיכוי, חזרה אלי ראש צוות בשם עינב אשר התנצלה והבטיחה כי הזיכוי יראה בחיוב החודשי וכי אין לי מה לדאוג מעתה כי הטיפול נמצא בידיה.
נרגעתי ולא נרגעתי, אך החלטתי להמתין בפעם השנייה.



ב 15/02/08 חויבתי בסכום של 101.80 ₪
כאשר הייתי אמור להיות מזוכה בסכום של 240.21 ₪ בגין חודשים קודמים.

שוב!! התקשרתי להוט, ביקשתי לדבר עם עינב, עינב חזרה אלי ואמרה שתבדוק את הנושא ובימים הקרובים תחזור אלי,
המתנתי יותר משבוע! והרמתי שוב טלפון להוט ביקשתי לדבר עם עינב,
אך באותה שיחה הסתבר שעינב הפסיקה לעבוד מסיבה אחת או אחרת.

ביקשתי לדבר עם מנהל אחר הנציגה אמרה שמנהל יחזור אלי בזמן הקרוב, בתחילה דרשתי לדבר במעמד השיחה וסירבתי להמתין שוב, אך הנציגה הבטיחה לי שכאשר אנתק היא תתקשר ישירות, סיימנו את השיחה ובפועל מנהלת בשם דיתי חזרה אלי רק לאחר כמספר שעות.

ב 04/03/08 דיברתי עם דיתי ארוכות אשר קודם כל התנצלה ואמרה שהטיפול נמצא כרגע בידיה והיא המנהלת היחידה כרגע במוקד.
דיתי הבטיחה לי במעמד השיחה שאני אזוכה במלוא הסכום שמגיע לי כפי שסוכם בפעם הראשונה וכמובן בגלל שהזיכוי הובטח לי על ידי לא מעט נציגים ועל ידיה, כמו"כ הדבר יארוך מספר ימים כי הזיכוי נעשה ע"י מחלקה מסויימת, אך היא תתאמץ לזרז את העניין, ותהיה איתי בקשר כל יומיים – שלושה.

דיתי אכן עמדה בדבריה ויצרה איתי קשר כמעט כל שלושה ימים עד ש:
ב 13/03/08 דיתי התקשרה אלי ואמרה לי שהזיכוי שהובטח לי לא אושר ע"י אותה מחלקה ואני לא אזוכה בסכום, כמו"כ התעריף שנקבע בהתחלה לא תקף ואני אחויב בתעריף אחר (כ 249 ₪ לערך), אמרתי לה שאני לא אוותר כי זה מה שהובטח לי ע"י נציג המכירות, ע"י מספר רב של נציגים, ע"י עינב, וגם על ידיה בעצמה. יש לציין שדיתי הסכימה איתי והתנצלה אך הדבר אינו נתון לסמכותה. אמרתי שאני מעוניין קודם כל להתנתק ואני אעביר את התלונה שלי הלאה, היא הסכימה איתי לגבי התלונה ולגבי הניתוק אמרה שייצרו איתי קשר עד שלושה ימי עסקים ממחלקת הניתוקים,
אמרתי לה שאני לא מאמין לה - וצדקתי, עד היום לא יצרו איתי קשר ממחלקת הניתוקים.

ב 15/03/08 חויבתי בסכום של 405.95 ₪!!! – והעניין בבירורים!!
אני עדיין מחכה....


סיכום התלונה:

סופקו 2 ממירים כשבפועל הובטחו שלושה!

עד היום חויבתי בסכום של 479.96 ₪ שלא בצדק!

עוגמת נפש, זמן יקר, שקרים מצד חברת הוט והולכת שולל במשך תקופה ארוכה!



אבי-חי אברהם
054-5887859
[email protected]

כל הסעיפים סוג הנזק :
החזרת הסכום שנגנב ממני!, כיבוד ההסכם הראשוני, פיצוי על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוח התקבלה בחברתנו וטופלה מולו עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה