|
|
|
|
|
|
דחיית תאריך תיאום לניתוק וחיוב הלקוח למרות שלא גר בדירה b |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הודעתי על בקשה לניתוק מאחר ואני עוברת דירה. לא הייתה אפשרות לתאם לי טכנאי מאחר והם עברו שדרוג מערכות , תואם לי תאריך כללי אך ביקשתי לבטלו - הייתי צריכה להתקשר 3 פעמים לפחות על מנת לבקש שיגידו לטכנאי לא להגיע סתם. עתה אני מבקשת שיבואו לנתק אותי וצריכה ממש לרדוף אחריהם, מיותר לציין שהם עדיין מחייבים אותי תמורת הבטחה שהם יזכו אותי בהמשך.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להפסיק לחייב אותי ולקחת את הממירים לאחר מכן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור HOT |
שם ותפקיד: |
פניית הלקוחה התקבלה בחברתנו וטופלה מולה עד תום. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|