שירות טלפון מושבת |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
3 חודשים החברה מטרטרת אותי, כל פעם מתנחל טכנאי בבית ואין תוצאות. שירות גרוע ביותר , הוצאות הסלולר שלי עלו, בעיקר עקב ההמתנות לקבלת שירות במרכז של הוט.
קובעים פגישה עם טכנאי, ממתינים 4 שעות והם לא מגיעים, ולא מודיעים.
סיוט אמיתי, הבעיה בחבילה שכוללת גם טלפון, ובאיום שלהם שהתנתקות תעלה בקנס.
|
בזבוז כסף, אכזבה |
סוג הנזק : |
תיקון או התנתקות בחינם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|