|
|
|
|
|
|
נזק לתשתית כבלים ורמת שרות נמוכה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 13 אפריל 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/04/08 כשצפיתי בטלויזיה נהיה לפתע מסך כחול, לאחר נסיון לאתר את התקלה בטלויזיה יצאתי לקומת הכניסה וראיתי טכנאי של הוט עוזה את הכניסה. כשפתחתי את ארון תשתית כבלי הטלויזיה נוכחתי לראות את כבלי הטלויזיה של תשתיתי ביתי חתוכים!!!מברור גיליתי כי טכנאי של הוט היה אצל שכני והוא חשב כי אני מחובר פיראטית ולכן חתך את כבליי.(מעניין מה היה קורה אילו אני הייתי חותך את התשתית של הוט בבניין שלי?)
פניתי לנציג שרות טכני בבקשה שמישהו בכיר יענה על שאלתי זאת, דבר אשר נמשך שבועיים. היום 21/04/08 נשלח טכנאי לבדוק את הממצאים והוא העביר את הממצאים למנהל אזור.
לאחר שפניתי שוב למנהלת שרות טכני בשם חגית היא אמרה כי הטכנאי טיפל בבעיה. מששאלתי האם זה הפתרון וסוף הפרשה, והאם לא מגיע לי איזשהו פיצוי על עגמת הנפש לי ולמשפחתי וגם למול שכני ענתה לי המנהלת כי היא תזכה אותי על הזמן בו לא צפיתי. עניתי לה
אבקש לבדוק מדוע חברת הוט פועלת בצורה בריונית ובזיונית שכזאת. כתוצאה מהארוע ביקשתי להתנתק לאלתר.
בקיצור שרות מתחת לכל ביקורת, רמת טכנאים נמוכה מאוד ודרל פעולה בריונית ובזיונית.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|