פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בריונות,בזיון ושרות מתחת לכל ביקורת בלשון המעטה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 05/04/08 התחברתי להוט. בתאריך 13/04/08 כשאני צופה בטלויזיה לפתע המסך הפך כחול. לאחר נסיונות כושלים לאתר את התקלה בטלויזיה יצאתי לכיוון קומת הכניסה כשאני רואה טכנאי של הוט סוגר את ארון כבלי האנטנות ויוצא מהכניסה. בפתחי את הארון חשכו עיניי בראותי כי שני כבלי האנטנה המובילים לבייתי (כבלי תשתית הבית כפי שטמן הקבלן בבנייתו) חתוכים !!!(עם קטר או סכין). מבדיקה שערכתי עם נציג שרות טכני בהוט עלה כי היה טכנאי אצל שכני הצמוד מברור איתו הסתבר כי אכן הוא ניתק ועוד באותו הרגע לאחר דין ודברים עם נציגת השרות אודות הבריונות הנבזית של הטכנאי הציע לי הנציגה כי היא תשלח את הטכנאי לחבר אותי חזרה. ביקשתי כי אינני מוכן לכך אלא לאחר בירור כיצד חברה כמו הוט פועלת בצורה כזו בריונית (ובטח הוט לא הייתה עוברת על חיתוך כבלי התשתית שלה בשתיקה).מאז אותו יום חברת הוט לא הצליחה ליצור איתי קשר, למרות טענתה כי נעשה נסיון להשיגי ולא הייתי זמין באחד הימים. מאז אותו יום ועד יום זה 21/04/08 הייתי מנותק מהכבלים ללא שום נסייון לקשר מצד הוט למרות שניסיתי לאתר מנהל כלשהו לדבר איתו במשך כל הימים.
היום ושוב לאחר שאני מנסה ליצור קשר דיברתי עם מנהלת בשם חגית שאמרה כי תשלח מפקח או טכנאי שיציג את אשר יראה למנהלו ואז היא תחליט מה לעשות. אני ביקשתי כי לא יחברו אותי להוט אם אין בכוונתם לפצותי על עגמת הנפש בכך שנשארתי ללא יכולת לצפות בטלביזיה ועל כך ששכני (לאחר בירור איתו) חשב כי התחברתי אליו בצורה פירטית ולכן הטכנאי שהיה אצלו חתך את כבליי.
אי לכך אני בוש ונכלם כי בעידן בו אנו חיים יש עדיין חלמאות שכזאת ושיטה של בריונות וברוטאליות כפי שהיה במקרה זה ומעבר לכל שרות חובבני מבזה ומביש.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוח התקבלה בחברתנו וטופלה מולו עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה