|
|
|
|
|
|
תקלה באינטרנט למעלה מחודש |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש לי בעיית ניתוקים למעלה מחודש. היו אצלי לפחות 4 טכנאים - שיחקו בעוצמות, הורידו מגבר, החליפו מודם, טיפלו בקופסה החיצונית וכלום... הניתוקים עדיין ממשיכים (אי אפשר לגלוש יותר מ 15 שניות). יזמתי למעלה משר שיחות עם התמיכה ובכל פעם אומרים לי שיתאמו לי "סיירת" שתתקין את התשתית מחדש ויצרו איתי קשר ע"מ לתאם זמן. כבר למעלה משלשה שבועות מאז שפתחו קריאה ל"סיירת" ועדיין לא תיאמו לי מועד לטיפול בתקלה. כל פעם אומרים לי שיתקשרו אליי "מחר" בטוח. לפעמים מתקשרים אבל לא מתאמים אלא אומרים שיהיו בקשר יותר מאוחר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון התקלה מיידית ופיצוי כספי על כל הזמן שאני מנותק. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור HOT |
שם ותפקיד: |
פניית הלקוח התקבלה בחברתנו וטופלה עד תום. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|