פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מהוט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברה בתאריך 17.4 על מנת להתנתק, בעת ההתחברות נאמר לי שאני יכולה להתנתק בכל רגע, ללא התחייבות לשום תוכנית/מסלול.
הובטח לי כי כעבור 3 ימי עבודה יתואם איתי ניתוק והחזרת ממיר, ובלי קשר תוך 5 ימי עבודה מיום קבלת השיחה, יופסק התשלום עבור הוט.
התקשרתי כעבור שבוע, ונאמר לי שוב שיותאם ניתק.. ולגבי התשלום - רק לאחר ניתוק פיזי יופסק התשלום ואז אצטרך לבקש החזר...
כבר ב18.4 איני צופה, עזבתי את הדירה בה הייתי מחוברת, ועדיין לא נוצר קשר עמי.
איני מוכנה "לרדוף" אחרי החברה להחזר כספי. הובטח הפסק תשלום !!
בזבוז זמן, עוגמת נפש, שקר !! סוג הנזק :
הפסקת תשלום מיידי !!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוחה התקבלה בחברתנו וטופלה עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה