|
|
|
|
|
|
מתן מידע שגוי על מנת למכור מנוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברצוני להגיש תלונה על שירות לקוי שקיבלתי מנציג מכירות בחברת הוט.
בפברואר התקשרתי לשדרג את שירות האינטרנט והטלפון שהיה לי לחבילת טריפל. הנציג הציע לי חבילה בתנאים מועדפים לעובדי התעשייה האווירית. כשאמרתי לו שאני ובעלי לא עובדי התעשייה שאווירית הוא "החליק" את זה על מנת שנהיה שבעי רצון מהתעריף. חודש לאחר ההתקנה, חוייבנו על סכום כולל של 587.91 ש"ח!!!!!!
לאחר שיצרנו קשר עם הוט לגבי הנושא, הבטיחו שיחזרו אלינו מספר פעמים ונאלצנו "לרדוף אחריהם" במשך כמה שבועות על מנת לקבל מענה.
עכשיו הציעו לנו להשאיר את התוכנית שרכשנו, ולשלם עוד סכום כלשהו. ביקשנו לבטל את הכבלים לגמרי מאחר ומבחינתינו חברת הוט אינה חברה אמינה. במקביל אנו מתכננים לבדוק אפשרויות חלופיות לשירות אינטרנט וטלפון.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
סיגל ורבר |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם.
חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה
מחלקת פניות הציבור
חברת HOT
|
תגובה: |
תודה על פנייתכם.
חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה
מחלקת פניות הציבור
חברת HOT
|
פתרון: |
|
|
|