פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוט שירותי טלפון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברשותי קיים עסק אשר עושה שימוש בשני קווי טלפון של חב' הוט. ב13/04/08 פניתי לחב' הוט בבקשה שישלחו איש מקצוע על מנת לסדר התקנה כושלת וחובבנית (התקנה של קו טלפון מספר 2). תחילה שלחו אליי בחור שיבדוק את הטענה ואותו בחור הבטיח שיום למחרת בשעה מסויימת יגיע אליי טכנאי שיסדר את ההתקנה החובבנית. ביום למחרת המתנתי בסבלנות לאותו טכנאי אך שום טכנאי לא בא וגם לא התקבלה שום הודעה בדבר אי הגעת הטכנאי. יום למחרת פניתי שוב אל הוט לברר מדוע לא הגיע טכנאי, לא היה שום דבר שיסביר את העיניין ואני כהרגלי נתתי להם לטפל בעיניין בתקווה ואמונה שאכן הם מטפלים בי בתור לקוח הובטח לי כי בשעות הערב יגיע טכנאי. שוב המתנתי לטכנאי אך חצי שעה בתום טווח זמן של השעתיים הודיע הטכנאי שיאחר, לצערי לא יכלתי לקבל אותו משום שהיו לי עיסוקים אחרים ולכן נקבע טכנאי ליום למחרת. יום למחרת אכן הגיע טכנאי, והוא אכן סידר את ההתקנה החובבנית.
יום לאחר התיקון התקנה של אותו טכנאי התגלו לי בשני קווי הוט צלילים מוזרים שלא איפשרו לי להוציא שיחות. פניתי שוב להוט הסברתי את הבעיה ונאמר לי שביום חמישי כלומר יומיים לאחר הפניה יגיע טכנאי. הגיע יום חמישי אך טכנאי לא מגיע בשעות שנקבעו לי, גם שום הודעה בדבר אי ההגעה לא התקבלה אצלי, יצרתי קשר עם הוט והנציג ביקש ממני להמתין כ4 שעות לבדיקת האירוע.
אותו נציג חזר אליי בשלל התנצלויות והוחלט לקבוע טכנאי נוסף ליום שני בשבוע לאחר מכן. כדיי לא להאריך פשוט אספר כי גם ביום שני לא הגיע טכנאי ללא הודעה כלשהי, נקבע טכנאי ליום שלישי - אך גם ביום שלישי לא הגיע טכנאי ומבלי להודיע לי, נקבע טכנאי ליום רביעי - אך גם ביום רביעי לא הגיע טכנאי ומבלי להודיע לי. שתי ההזמנות טכנאי האחרונות נקבעו ותואמו ע"י מנהל באחת המחלקות של חב' הוט. קשה לי לתאר את עוצמת החוצפה, אך ניהלתי שיחות רבות עם אותו מנהל וזה הבטיח לי ביום רביעי כי תוך 24 שעות יחזור אליי מנהל בכיר יותר, הפלא ופלא אף אחד לא חזר, דיברתי שוב עם יוסי וזה הבטיח שוב כי תוך 24 שעות יחזור אליי מנהל בכיר, הפתעה! אף אחד לא חזר.
ביקשתי לזמן טכנאי עם הבטחה כתובה של חב' הוט כי במידה ולא מגיע טכנאי יהיה סעיף לגביי פיצויי, אך נאמר לי שלא ניתן. לכן עד היום אני תקוע עם שני קווים לא פעילים וללא שירות.
עוגמת נפש, עלבון, בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצויי כספי עבור המתנה לטכנאי, פיצויי כספי עבור פגיעה תדמיתית ופגיעה בתפעול השוטף של העסק, פיצויי עבור עוגמת נפש, ומסמך מנוסח עבור המשך מתן שירות במידה ואקבל את מבוקשי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:


תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:


תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה