פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חגיגה בחשבון הבנק! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הורי מנויים בחברת הוט על שירותי טלויזיה וטלפון בלבד. אני מתגוררת איתם . לפני כשנה ביקשתי להתחבר לאינטרנט בשיתוף עם חברת נטויזן ובהוראת קבע בכרטיס האשראי שלי. ביקשתי שהחיוב לא ירד דרך הוראת הקבע של הורי. בחברת הוט ביקשו מספר חשבון בנק שלי לבטחון או משהו כזה - לא לשימוש שכן התשלום ירד דרך הויזה. היום שנה אחרי ההתחייבות שלי הסתיימה,התקשרתי לחברת נטויזן לנתק את המנוי והשירות היה מצוין - ישר ניתקו אותי ללא כל בעיה.הבעיה התחילה שהוט החליטו ללא כל סיבה מוצדקת לחייב גם את החשבון בנק שלי- 56 ש"ח ,גם את החשבון של הורי שלטענתם התחברו לאינטרנט ואף רכשו מודם ב 60 ש"ח דבר שלא היה ולא נברא בדיוק ההפך הוא הנכון. פניתי להוט ב 17.04.08 הבטיחו לחזור אלי תוך 3 ימים ,כמובן שאף אחד לא טרח לחזור,כל 3 ימים שהתקשרתי הבטיח הנציג שעוד היום חוזרים אלי. היום 27.4.08 שוב פניתי לחברה הנציגה שדיברה איתי הבטיחה שיחזרו כדי לנתק אותי. ללא קשר החלטנו להתנתק סופית מהחברה אין לי כל רצון לקבל מהם שום שירות . הזילזול שלהם בלקוחות עובר כל גבול .מה גם הפריצות לחשבונות בנק ללא כל הוראה מהלקוח והמצאת שירותים שלא ביקשנו - לסיכום הוט הפסידו עוד לקוח .
עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוחה התקבלה בחברתנו וטופלה מולה עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה