פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי בתנאי התשלום לפי החוזה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עכו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-08/08/07 חתמתי על חוזה מעבר להוט.החוזה ניקרא שלישיה בדירה אחת הכולל כבלים +אינטרנט+טלפון של הוט במחיר של 342 ש"ח עד סוף התקופה לשנתיים(כתוב בחוזה).מתוך הסכום הזה 39.1 ש"ח עבור הטלפון דבר חופשי 2000 דקות.משום מה,אחרי חצי שנה סכום הטלפון קפץ ל-60 ש"ח וכמובן החשבון הכללי קפץ ל-362 ש"ח,כאשר בחוזה כתוב לי 342 ש"ח עד סוף התקופה.הרמתי טלפון להוט ושאלתי אותם מה הסיבה שהם העלו את מחיר הטלפון,תשובתם הייתה שהם טוענים שאמרו לי בעל פה ,ולפי התקנון שלהם אחרי חצי שנה המחיר אמור לעלות ל-60 ש"ח.דיברתי פעמיים עם שני מנהלות בשם ליאת והשנייה בשם לאריסה,וטענתי שאף אחד לא אמר לי בטלפון שהמחיר אמור לעלות לאחר חצי שנה,ותשובתם כמובן הייתה אותו דבר,למרות ששלחתי להם את החוזה שלי לפי בקשתם והראתי להם שאני צודק.איני מבין בשביל מה הוט עושה חוזה,מחתימה את הלקוח,ובסוף אינה עומדת בחוזה.טוב שמחיר הטלפון עלה רק ב-20 ש"ח הם יכלו אותו דבר גם לעלות את המחיר ב-100 ש"ח לפי התקנון שלהם.
כספי סוג הנזק :
שיעמדו בחוזים שהם עושים,ואם הסוכן מכירות שלהם עשה טעות,שייגבו ממנו את הכסף,כמו כשאנחנו עושים טעות,אנחנו משלמים ולא מישהו אחר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוח התקבלה בחברתנו וטופלה מולו עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה